Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enää reilu kuukausi niin voi lähettää avioeron harkinta-aika tulee täyteen

Vierailija
09.11.2023 |

Ei ollut mun valinta tämä avioero, mutta minkäs teet kun toinen ei osaa puhua vaikeista asioista ja mikä painaa mieltä. Mies mielummin pakenee kuin selvittää asioita. Mykkäkoulun osaa oikein hyvin. Itse olisin voinut koko parisuhteen ajan selvittää asioita, mutta ei sitä voi yksin tehdä kun toinen ei puhu.

Miehen tekemä avioerohakemus tuli mulle kuitenkin täytenä shokkina ja oli iso järkytys. Elämä meni ihan palasiksi. Alkukesä meni ihan sumussa ja lamaannuin. Ahdistuin ja kärsin unettomuudesta, olin sairaslomallakin hetken aikaa. Osa kesää meni toki kesäloman merkeissä, mutta voin sanoa, että kesäloma meni ihan totaalisen pilalle. Nyt on alkanut elämä syksyn mittaan voittamaan ja enää en edes voisi kuvitella olevani miehen kanssa. En kaipaa häntä enkä enää osaa rakastaa häntä tuon temppunsa jälkeen, mutta välillä tulee kuitenkin asioita mieleen ja itken, että miten toinen voi tehdä näin. Aika on se mikä auttaa. Vuoden päästä voin olla jo ihan eri mielellä.

Onneksi ei ole yhteisiä lapsia, niin ei tarvitse mitään tapaamissoppareita yms. vääntää. Omaisuuden ositus on jo tehty. Reilun kuukauden päästä on mun ensimmäinen avioliitto taputeltu.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Osa otsikosta hävisi johonkin. Eli voi lähettää avioeron toisen vaiheen hakemuksen kun harkinta-aika tulee täyteen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla