Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GIGANTIN entinen myyjä puhuu suunsa puhtaaksi kaupan brutaalista menosta.

Vierailija
09.11.2023 |

Meno oli aika brutaalia. Se oli tulos tai ulos, Kai viittaa Gigantin tulospalkkiomalliin.

Kai näki, kuinka asiakkaille myytiin tuotteita, joita he eivät olisi tarvinneet. Tällaiseen pakkomyyntiin yllytti se, että esimerkiksi iPhonen myynnistä yksinään ei voinut ainakaan tuolloin saada provisiota. Applen puhelimia myytiin alle katteen, joten tulospalkkiota varten piti saada kaupattua päälle muutakin.

Jos asiakas tuli ostamaan puhelinta, kyllä siinä oli aika isona osana se, että myydään lisänä jotain, mitä asiakas ei odota, Kai kuvailee.

KULUTTAJA-ASIAMIES moitti Giganttia lokakuussa asiakaspalvelusta ja virhetilanteiden hoidosta. Kauppaketju muun muassa vieritti vastuun virhetilanteista laitevalmistajien vastuulle, vaikka sen olisi itse tullut huolehtia näistä.

Sittemmin Gigantti on pahoitellut epäonnistumisiaan asiakaspalvelussa ja on sanonut ryhtyvänsä korjaamaan ongelmia.

Olemme saaneet viime aikoina useita julkisia palautteita epäeettisistä käytännöistä asiakaspalvelussamme. Nämä palautteet ovat vakava signaali kulttuuristamme, minkä myötä meillä on peiliin katsomisen ja korjaustoimenpiteiden paikka, toimitusjohtaja Sandström sanoi kirjeessään asiakkaille.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. En käy enää siellä. 

Vierailija
2/2 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sama pakkomyyntitaktiikka on kaikissa Powerissa, Telialla yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi