Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se tuli: Facebook aj Insta 12,99€/kk

Vierailija
08.11.2023 |

Tai mainosten kanssa ilmaiseksi, kumpaan päädyitte? Mua ei haittaa mainokset, ne on vaan kivoja ja aina ajankohtaisia, en ottais edes ilmaiseksi mainokseksatonta

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen , kun en maksa tuota 12 e , niin jakaa tietoja ja kaikkea muuta. Täytyyhän yksityisyys pysyä.

Vierailija
22/23 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän tekijänoikeuksien pakkoluovutusehto faceen ladatulle onkin mielenkiintoinen. Estääkö se yhteisösääntöjen rajamailla facea ansaintatarkoituksessa käyttävien vilunkipelin?

Ah, miten raikasta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsin toistaiseksi mainokset, mutta vain että saan arkiston imuroitua koneelleni. Sitten lopetan koko tilin.

Minä ehdin ladata tiedot eilen, kun yksi kaveri kertoi jo saaneensa ilmoituksen. Minulle ilmoitus ilmestyi tänään. Messenger-sovellus kännykässä vielä toimii, katson missä vaiheessa sekin alkaa herjata ennen kuin reagoin. Sitä vähän jännään, että yhden uutisen ruutukaappauksen mukaan vaihtoehtoja olisi vain sallia mainokset tai alkaa maksaa. Toivottavasti jossain oikeasti on pienellä näkymättämällä fontilla valinta edetä suoraan tilin lopettamiseen

Facebookin toimintaa asiassa ei pidetä laillisena, sillä tuollainen "suostumus" mainontaan ei ole mikään oikea, tietosuoja-asetuksen tiukat ehdot täyttävä suostumus. Eri asia kuinka nopeasti viranomaisten ja Facebookin keskustelu asiassa etenee, että ehtiikö se auttaa meitä jotka ennemmin lopettaisivat tilinsä. Kun kestihän niillä yli viisi vuotta päästä edes tähän pisteeseen missä nyt ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä