Oletteko kertoneet aisuri- tai hotwife-hommista ns. taviskavereillenne?
Eli muille kuin itsekin swingaus- tms. piireissä mukana oleville? Mitä reaktioita tullut?
Kommentit (17)
Joo, olen kyllä kertonut siskolleni, että mieheni on aisuri ja että olen pannut vieraiden kanssa, kun hän katselee vieressä. Sisko kysyi vain, että et kai ? Ihan monenkinko ? Ja mä sanoin, että joskua kolmenkin kanssa samana iltana.
Olen (olen mies) kertonut kahdelle minun kaverille että vaimoni on käynyt vieraissa ja että meillä ollut kolmenkimppaa ja parinvaihtoa.
Miksi ihmeessä pitäisi? Ei se kuulu muille.
Pikkusisarelle kerroin siinä vaiheessa, kun vasta fantasioitiin kihlakumppanin kanssa. Nyt, kun on päästy jo toteuttamaan fantasioita, kysymykset nolottaa ja suoraan sanottuna harmittaa, kun menin kertomaan. Ei ehkä ollakaan ihan HW/cuck, vaan enemmänkin vixen/stag. N 27
Kenellekään tutulle en ole kertonut, mutta vaimon puolelta on ilmeisesti jotain epäilyjä liikkeellä. Itse olen vuosien varrella hakeutunut anonyymehin kahdenkeskisiin keskusteluihin muutamien harrastajien kanssa. Olemme vaihtaneet kokemuksia, miehen tuntemuksia molemmin puolin aitaa, ja ainakin minulle se on ollut sekä avartavaa että kihelmöivän intiimiä. Niin hetero kuin luulenkin olevani, on riemastuttavaa päästä tunnustamaan ja kertomaan toiselle asian päälle ymmärtävälle miehelle, kuinka outoa, pelottavaa ja kiihottavaa on joutua esittelemään paljasta sukuelintään toiselle miehelle ja päästä ihailemaan lihaksikkaita pakaroita ja reisiä, tietäen, että niistä lähtisi vaimolle kova kyyti.
Vierailija kirjoitti:
Pikkusisarelle kerroin siinä vaiheessa, kun vasta fantasioitiin kihlakumppanin kanssa. Nyt, kun on päästy jo toteuttamaan fantasioita, kysymykset nolottaa ja suoraan sanottuna harmittaa, kun menin kertomaan. Ei ehkä ollakaan ihan HW/cuck, vaan enemmänkin vixen/stag. N 27
Mikä on vixen?
Avoimesta suhteesta kerroin uhdelle ja eikö tuo mölissyt sen eteenpäin kun en muistanut oikein painottaa että pitää omana tietonaan. Sittemmin olen hänelle sanonut että on lopetettu se touhu vaikka oikeasti ei olla
Vierailija kirjoitti:
Kenellekään tutulle en ole kertonut, mutta vaimon puolelta on ilmeisesti jotain epäilyjä liikkeellä. Itse olen vuosien varrella hakeutunut anonyymehin kahdenkeskisiin keskusteluihin muutamien harrastajien kanssa. Olemme vaihtaneet kokemuksia, miehen tuntemuksia molemmin puolin aitaa, ja ainakin minulle se on ollut sekä avartavaa että kihelmöivän intiimiä. Niin hetero kuin luulenkin olevani, on riemastuttavaa päästä tunnustamaan ja kertomaan toiselle asian päälle ymmärtävälle miehelle, kuinka outoa, pelottavaa ja kiihottavaa on joutua esittelemään paljasta sukuelintään toiselle miehelle ja päästä ihailemaan lihaksikkaita pakaroita ja reisiä, tietäen, että niistä lähtisi vaimolle kova kyyti.
Mahtavaa. Missä olet keskustellut?
Missä olen keskustellut, kysyit. Cuckold-aviomiehenä, tuoreena sellaisena, seurailin alan palstoja ja kirjoittelin välillä kommentteja yksityisviesteinä. Joskus joku vastasi, halusi keskustella, vaihtaa ajatuksia, ja näistä ketjuista tuli pitkiäkin. Joskus se oli kuin katolista rippiä: tunnusta kaikki sielun pohjia myöten. Ja sen on terapiaa: tunnistaa mistä tällainen outo viehtymys johtuu ja mitä se tarkoittaa. Oli se myös opiskelua, sanojen opettelua: miten puhua miesten ja naisten kesken kauniisti ja kohteliaasti. Uteliaana odotti mistä toinen kertoisi, mistä avautuisi, olisiko lopulta valmis lähettämään ottamiaan valokuvia. Oli: vaimo oli tumma, sensuelli, kasvot sumennettuina, mutta karvainen aviopillu paljaana. Kuvia myös itse aktista. Säilytin kuvia ja kirjeenvaihtoa ulkoiselle kovalevyllä, joka eräänä päivänä ei enää auennutkaan.
Kerroin parhaalle kaverilleni kimppa- ja bdsm-seksiharrastuksesta, tosin en mitään yksityiskohtia. Hän myönsi olevansa aika kateellinen😄.
Vierailija kirjoitti:
Missä olen keskustellut, kysyit. Cuckold-aviomiehenä, tuoreena sellaisena, seurailin alan palstoja ja kirjoittelin välillä kommentteja yksityisviesteinä. Joskus joku vastasi, halusi keskustella, vaihtaa ajatuksia, ja näistä ketjuista tuli pitkiäkin. Joskus se oli kuin katolista rippiä: tunnusta kaikki sielun pohjia myöten. Ja sen on terapiaa: tunnistaa mistä tällainen outo viehtymys johtuu ja mitä se tarkoittaa. Oli se myös opiskelua, sanojen opettelua: miten puhua miesten ja naisten kesken kauniisti ja kohteliaasti. Uteliaana odotti mistä toinen kertoisi, mistä avautuisi, olisiko lopulta valmis lähettämään ottamiaan valokuvia. Oli: vaimo oli tumma, sensuelli, kasvot sumennettuina, mutta karvainen aviopillu paljaana. Kuvia myös itse aktista. Säilytin kuvia ja kirjeenvaihtoa ulkoiselle kovalevyllä, joka eräänä päivänä ei enää auennutkaan.
Sinun kanssa olisi kivaa vaihtaa privaatisti kokemuksia jne
Yhden kaverini kanssa ollaan kerrottu omista kokemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vixen?
Vixen ei halua oman kumppanin alistamista eikä alistumista, vaan kahden tasaveroisessa asemassa olevan miehen huomiota joko vuorotellen tai kolmisin. Meillä saattaa miehellä olla cuck -fantasioitakin, mutta sellainen ei kuulu omiin mieltymyksiini. Riittää, että vieras mies on paikalla olevaa omaa miestä halukkaampi ja varsinkin kestävämpi. N 27
Pieni ystäväjoukko tietää, että olen suhteessa ystävääni ja hänen mieheensä. Samoin muutamat heidän tuttavistaan ja ystävistään tietävät. Ihan hyvin ovat kaikki asian ottaneet. Ensireaktio oli kaikilla melko yllättynyt, kun oltiin pidetty aluksi juttu hyvin omana tietona. Vain pari ihmistä oli vähän epäillyt asiaa. Mutta ketkä tästä nyt tietävät, niin tosi hyvin ovat asian ottaneet. Muutamat vitsillä heitelleet, että "kun olisi meilläkin". Mutta meillä kyseessä siis ihan oikeat suhdekuviot, ei pelkästään swingausta.
t: Bi-nainen, 40+
No oommää koittanu ainaski puhua, muttei nämä ymmärrä täälä mittää. Hotvaif ja aisuri on mun suosikkeja raviurheilusa.
Mää aina totua veikkaan niille.
Ei taviskavereille kerrota mitään. Ainakaan meillä. Miksi kertoa, kun ei ne kuitenkaan ymmärrä.
Yksi ystäväni (mies) tietää kolmenkimpoista ja parihommista. Positiivinen suhtautuminen, harmittelee lähinnä kun omaa vaimoa ei aihepiiri kiinnosta. M53