Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset eivät ennen harmaantuneet

Vierailija
08.11.2023 |

Oletteko sen huomanneet että viimeisen kolmen vuoden aikana ihmisten hiukset ovat muuttuneet harmaiksi?  Mikähän sen tekee,  minä tiedän.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kyllä tule harmaapäistä.

Käyn kampaajalla kolmen kuukauden välein värjäyttämässä.

T.tummatukkainen 60v

Vierailija
22/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että kaverinne näyttävät nyt vähän vanhemmilta kuin 3 vuotta sitten? Mikähän sen tekee,  minä tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini 76 v.   Ei ole harmaantunut. Mutta hän ei ole koskaan värjäyttänyt, laittanut kiharoita, ei kuumalla kuivattanut.. Kesä aurugossa aina hattu, samoin pakkasilla... Voisiko näillä olla vaikutusta. 

Vierailija
24/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat alkaneet välttää myrkkyjä. Lorkku tietää kuinka harmaa hius saa takaisin oman värinsä mutta myy edelleen värjäyskemikaaleja.

Vierailija
25/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, mutta tilastollisesti ainakin se  sopisi, kun juuri tänään uusisoitiin, kuinka Suomessa on maailman kolmanneksi iäkkäin ikärakenne. 

Vierailija
26/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 65 v jo harmaa tukka.  Äidilläni kuolemaansa saakka 85 v oli musta tukka mutta hänellä ei ollut kuin tubirokotus.  Isällä kyllä oli harmaa partakin mutta hän syytti siitä sokeripalassa saatua myrkkyä joskus 80-luvulla.

Vierailija
27/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen moni värjäsi harmaansa piiloon, nyt on ok olla harmaahiuksinen. Joillekin vieläpä (esim noin 55v) sopii harmaat hyvin, pukee heitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi