Ihmiset eivät ennen harmaantuneet
Oletteko sen huomanneet että viimeisen kolmen vuoden aikana ihmisten hiukset ovat muuttuneet harmaiksi? Mikähän sen tekee, minä tiedän.
Kommentit (27)
Oletteko huomanneet, että kaverinne näyttävät nyt vähän vanhemmilta kuin 3 vuotta sitten? Mikähän sen tekee, minä tiedän.
Äitini 76 v. Ei ole harmaantunut. Mutta hän ei ole koskaan värjäyttänyt, laittanut kiharoita, ei kuumalla kuivattanut.. Kesä aurugossa aina hattu, samoin pakkasilla... Voisiko näillä olla vaikutusta.
Ihmiset ovat alkaneet välttää myrkkyjä. Lorkku tietää kuinka harmaa hius saa takaisin oman värinsä mutta myy edelleen värjäyskemikaaleja.
En ole huomannut, mutta tilastollisesti ainakin se sopisi, kun juuri tänään uusisoitiin, kuinka Suomessa on maailman kolmanneksi iäkkäin ikärakenne.
Minulla oli 65 v jo harmaa tukka. Äidilläni kuolemaansa saakka 85 v oli musta tukka mutta hänellä ei ollut kuin tubirokotus. Isällä kyllä oli harmaa partakin mutta hän syytti siitä sokeripalassa saatua myrkkyä joskus 80-luvulla.
Ennen moni värjäsi harmaansa piiloon, nyt on ok olla harmaahiuksinen. Joillekin vieläpä (esim noin 55v) sopii harmaat hyvin, pukee heitä.
Minusta ei kyllä tule harmaapäistä.
Käyn kampaajalla kolmen kuukauden välein värjäyttämässä.
T.tummatukkainen 60v