Parit jotka tavanneet Tinderin kautta
Keskusteletteko miten avoimesti sinkkuajoistanne Tinderin käytön osalta, esim. millaisia ihmisiä tapasitte missä merkeissä ja oliko kiinnostusta jne.
Entä häiritseekö teitä asiat joita olette kuulleet kumppaniltanne noilta ajoilta?
Itseäni on alkanut jotenkin häiritsemään se miten usein kumppanini edelleenkin puhuu noista Tinderaikakauden jutuista, olemme olleet yhdessä jo kuitenkin puoli vuotta enkä minä ainakaan jaksa enää liiemmin miettiä jotain Tindertapaamisiani.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa, koska olen melko varma että mies on kerännyt talteen tinderistä parhaimpina pitämiensä naisten kuvia ja mahdollisesti myös keskusteluja. Tietenkään en voi vaatia häntä niitä poistamaankaan, mutta hitto että ällöttää.
Mihin jäi kuuluisa omanarvontunto? Suhteeseen ei jäädä mistään hinnasta, jos siinä joutuu jatkuvasti kyräilemään.
En oikein ymmärrä mitä tarkoitat. Sitäkö että mun pitäisi jättää mies koska en omaa riittävästi itsetuntoa vaiko siksi että miehellä on satunnaisista naisista kuvia?
Kumpikin syy on ihan yhtä hyvä. Tai tuo jälkimmäinen ehkä kuitenkin vähän parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ei minua miehenä ole koskaan häirinnyt tyttöystäväehdokkaiden menneisyys, mikäli vaan minulla on ollut sellainen tunne että nyt olen itse neidin silmissä kuumaa kamaa. Jos sen sijaan tulee olo että toinen ei oikeen lämpene, tai hän painaa jarrua ja haluaa edetä varovaisesti, samalla kun on tuollainen tinderhistoria.. se kyllä vähentää omaa kiinnostustani melkoisesti. Tähän on jotkut orastavat suhteet kaatuneetkin, valitettavasti.
Miksi ihmeessä? Itse ainakin haluan edetä aina varovasti ja tarvitsen aikaa että tunteet roihahtaa. Eli rakastun hitaasti mutta varmasti, olen varovainen luonteeltani.
Hyvä kysymys.. kyllä siinä on taustalla jotenkin omat epävarmuudet ja se että koskaan ei ole saanut kokea olevansa ns kuumaa kamaa naisten silmissä. Muilla ominaisuuksilla olen kyllä onnistunut kii
Haluat olla sellainen mies naisen silmissä?
Miehet joista kiinnostun ovat sellaisia. He joutuvat odottamaan seksiä seurusteluun asti, vaikka heti tekisi mieli.
Tiedän ainakin yhden tapauksen, jossa narsistinen tyhjäntoimittaja pitkän etsintätyön jälkeen löysi sieltä itselleen lapatossun perijän. Mutta näinhän sitä tapahtuu muutenkin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ei minua miehenä ole koskaan häirinnyt tyttöystäväehdokkaiden menneisyys, mikäli vaan minulla on ollut sellainen tunne että nyt olen itse neidin silmissä kuumaa kamaa. Jos sen sijaan tulee olo että toinen ei oikeen lämpene, tai hän painaa jarrua ja haluaa edetä varovaisesti, samalla kun on tuollainen tinderhistoria.. se kyllä vähentää omaa kiinnostustani melkoisesti. Tähän on jotkut orastavat suhteet kaatuneetkin, valitettavasti.
Miksi ihmeessä? Itse ainakin haluan edetä aina varovasti ja tarvitsen aikaa että tunteet roihahtaa. Eli rakastun hitaasti mutta varmasti, olen varovainen luonteeltani.
Hyvä kysymys.. kyllä siinä on taustalla jotenkin omat epävarmuudet ja se että koskaan ei ole saanut kokea olevansa ns kuumaa kamaa naisten silmi
Eli siis olet aina odottanut seurusteluun asti ennen seksin astumista kuvioon? Jos näin on niin OK, sitten asiassa ei olisi ongelmaa, tietenkään. Valtaosalla on kuitenkin takanaan myös nopeampia seikkailuja, jolloin kyse ei ole enää periaatteesta, vaan ainoastaan siitä että mies ei ole tarpeeksi vetävä seksiin ihan seksin takia, vaan sen pitää ansaita muilla keinoilla. Eli seksistä tulee palkkio hyvin hoidetusta tutustumisesta, jotain mihin suostutaan jos halutaan jatkaa suhdetta. Jotenkin pitäisi löytää tapa yleisen kiinnostuksen ylläpitämiseksi myös sellaisen tunteen jälkeen, mutta se on ollut vaikeaa :/
En oikein ymmärrä mitä tarkoitat. Sitäkö että mun pitäisi jättää mies koska en omaa riittävästi itsetuntoa vaiko siksi että miehellä on satunnaisista naisista kuvia?