Onko olemassa mitään ruoka-ainetta mistä ei kukaan löydä mitään negatiivista?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porkkana? Onko kukaan edes allerginen sille. Hyvää ja makeaa ja terveellistä.
On allergisoiva. Ja sisältää aika paljon hiilihydraattia.
Onko 5,6 g/100G paljon? Linsseissäkin on 20.
Karppaajien mielestä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Porkkana? Onko kukaan edes allerginen sille. Hyvää ja makeaa ja terveellistä.
Mä olen allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Vedestä kinaavat eivät ole koskaan kuulleet aktiivihiilisuodattimista? Sellaisen läpi suodatettuna saa hyvää vaikka ojavedestä.
Se, joka sanoi hakevansa lähdevettä kanistereihin: oikein hyvä, jos kanisterit ovat terästä tai lasia. Muovisista liukenee veteen haitallisia aineita. Missä määrin, riippuu veden happo-emästasapainosta. Ph-neutraalia metsälähteen vesi melko varmasti ei ole.
Oma veteni tulee lähdepohjaisesta kaivosta Vesi on tutkittu ja se on niin lähellä täydellistä kuin voi olla. Hippasen hapanta, mutta muuten erinomaista juomavettä. Aktiivihiilisuodattimen läpi täysi 10.
Tätä ei kuitenkaan aloituksessa kysytty ja aloittajan kysymykseen vastaan ei. En usko, että on olemassa ruoka-ainetta, josta kenelläkään ei olisi mitään negatiivista sanottavaa.
ph-asteikolla täysi kymppi ei ole suinkaan hapanta, vaan peräti emäksistä
Vierailija kirjoitti:
Tuore kotimainen vadelma.
Mun äiti pelkää vattumatoja. Ei KOSKAAN syö yhtään tuoretta vadelmaa.
marjat. niitä tuntuu joka taho ylistävän. toki negatiivista on niiden hinta ja saatavuus talvisin.
Vierailija kirjoitti:
marjat. niitä tuntuu joka taho ylistävän. toki negatiivista on niiden hinta ja saatavuus talvisin.
Niitä voi laittaa pakastimeen. Säilyvät siellä hyvin. Metsämarjat ovat ilmaisia, sekä villivadelmat
Ei marjat. Ne on aina happamia. Tulee vatsa kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Metsämustikkaan liittyy riistoa, ihmiskauppaa. Jos itse on poiminut, myös perannut, sitten todella hyvä.
Onko 5,6 g/100G paljon? Linsseissäkin on 20.