Kuinka pitkään teillä on kestänyt saada yhteys terveyskeskukseen Helsingissä? Itsellä on mennyt jo 1.5 viikkoa.
Kommentit (8)
Soitan, soittoaika on 8-13. Soittavat samana päivänä takaisin. Näin toimii täällä maalla. Vaihtoehtoisesti ajan terveyskeskukseen, otan vuoronu eron ja vuorollani esitän asiani
Otan yhteyttä vain päivystyksellistä hoitoa vaativissa asioissa. Saan saman päivän aikana yhteyden.
Puoliso sai lähetteen labroihin samana päivänä, kun otti yhteyttä mutta mitään ei ole sen jälkeen kuulunut. Tuosta on nyt mennyt pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta olet ollut yhteydessä? Itse kirjoittelin juuri tänäiltana Maisa-viestin. Saa nähdä, koska tulee vastaus. Olen varautunut menemään yksityiselle, mutta ajattelin nyt kokeilla kepillä jäätä.
Maisassa olen kirjoitellut. Olen koittanut myös soittaa, mutta takasinsoittopalvelu on ollut kiinni. Miksi se takaisinsoittopalvelu sulkeutuu, eikö sen kannattaisi olla ympärivuorokauden auki? Soittaisivat sitten seuraavana päivänä. Yritän löytää aikaa soittaa sinne uudestaan.
Ilmeisesti korona ja sen rokotuksen kuormittavat nyt terveydenhuoltoa.
Sotesta vastuussa olevat pitäisi laittaan vankilaan.
Maisa on syvältä. Omaolon kautta sain eilen kiireettömän lääkäriajan viidessä minuutissa kahden viikon päähän. Edellisellä kerralla syyskuussa lähestyin terveyskeskusta Omaolon kautta ja pääsin lääkärin kahden tunnin sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta olet ollut yhteydessä? Itse kirjoittelin juuri tänäiltana Maisa-viestin. Saa nähdä, koska tulee vastaus. Olen varautunut menemään yksityiselle, mutta ajattelin nyt kokeilla kepillä jäätä.
Maisassa olen kirjoitellut. Olen koittanut myös soittaa, mutta takasinsoittopalvelu on ollut kiinni. Miksi se takaisinsoittopalvelu sulkeutuu, eikö sen kannattaisi olla ympärivuorokauden auki? Soittaisivat sitten seuraavana päivänä. Yritän löytää aikaa soittaa sinne uudestaan.
Ilmeisesti korona ja sen rokotuksen kuormittavat nyt terveydenhuoltoa.
Takaisinsoittopalvelu kuormittuisi turhaan, jos olisi jatkuvasti auki. Sinne tulisi soittoja, jotka eivät olisi enää seuraavana päivänä relevantteja, kun porukka hakeutuisi yksityiselle tai päivystykseen.