Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko Sadisti?

Vierailija
07.11.2023 |

Tarvitsen projektiani varten vastauksia kahteen kysymykseen:

1) Milloin tajusit olevasi sadisti

2) Millaisia olivat ensimmäiset fantasiasi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä

salainen fantasia on ottaa vannoutunut heteromies ja alistaa se panoleluksi itselleni ja nuzzia tahto siltä pois

m60

Vierailija
2/13 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo varhaisteininä alkoi jöpöttää, kun 13 -vuotias luokkakaveri halusi sitomista ja vyötä. Piiskaaminen kiihottaa vieläkin 38 vuoden ja useiden kirjavien pakaroiden jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä liittyy seksiin?

Vierailija
4/13 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, vähän tutkinut, ja tutustunut tuohon: 1800 - luvulla eläneeseen, mielipuoleen( Lievästi. ilmaistu..) ja todennut.

Tämä ei ole:

- tervettä?

- Tervettä?

- TERVETTÄ!!

..puuhaa. En halua olla (ikinä.Koskaan) missään tekemisissä ko.ASIAN(=sadismin!) kanssa. Amen.

Vierailija
5/13 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, vähän tutkinut, ja tutustunut tuohon: 1800 - luvulla eläneeseen, mielipuoleen( Lievästi. ilmaistu..) ja todennut.

Tämä ei ole:

- tervettä?

- Tervettä?

- TERVETTÄ!!

..puuhaa. En halua olla (ikinä.Koskaan) missään tekemisissä ko.ASIAN(=sadismin!) kanssa. Amen.

sitten kannatti avata ja osallistua keskusteluun kun ois voinut ohittaakin

Vierailija
6/13 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole:

- tervettä?

- Tervettä?

- TERVETTÄ!!

Onkohan sulla estoja..

Vierailija
7/13 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikaan että Ap ei saa järkeviä vastauksia, kun ei ole omasta mielestään edes määritellyt "sadistia". Onko se sadismia, jos toinen tykkää tulla sidotuksi, vibratuksi ja vähän piiskatuksi ja minä suostun auttamaan tällaisessa toiveessa?

Vierailija
8/13 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä

salainen fantasia on ottaa vannoutunut heteromies ja alistaa se panoleluksi itselleni ja nuzzia tahto siltä pois

m60

Oletko päässyt tätä vielä toteuttamaan? ;)

Vierailija
9/13 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikaan että Ap ei saa järkeviä vastauksia, kun ei ole omasta mielestään edes määritellyt "sadistia". Onko se sadismia, jos toinen tykkää tulla sidotuksi, vibratuksi ja vähän piiskatuksi ja minä suostun auttamaan tällaisessa toiveessa?

Ap: Jos autat tässä toiveessa, ilman että itse nautit kyse ei ole sadismista. Jos taas nautit siitä mitä teet, niin kyse on sadismista. Jätän ihmisen itsensä päättämään onko hän sadisti vai ei. Itse olen masokisti ja olen ollut sitä niin kauan kuin muistan. En osaa kuitenkaan määritellä yleisesti mitä masokismi tarkoittaa. Ainoastaan, mitä se minulle tarkoittaa. Olen myös havainnut, että jos joku vanilja piiskaa mua, niin se ei tunnu miltään, mutta jos kyseessä on sadisti, niin silloin alkaa haluta kipua.

Vierailija
10/13 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen piiskannut useita naisia ja miehiä. Tunnen suurta mielihyvää kun piiskattava itkee ja parkuu. Seisokki on kova, kiihotuksen tila että ihan vapisen kun lyön. Pukkiin sidottu anelee ja rukoilee että ei enää, sitten panen brutaalisti niin naista kun miestäkin pilluun ja pyllyyn.

Vierailija
11/13 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös fasisti ja rasisti

Vierailija
12/13 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiset kysymykset oli:

1) Milloin tajusit olevasi sadisti