/ ! \ Martti Ahtisaaren valtiolliset hautajaiset 10.11.2023 klo 13 / ! \ OFFICIAL - Suomi suree pois mennyttä Ahtisaarta. :(
Presidentti Martti Ahtisaari siunataan Helsingin tuomiokirkossa Martin päivänä 10.11.2023 klo 13.
Suora lähetys YLE TV1, Yle Areenassa ja Radio Suomessa.
Mitä muistoja sinulle jäi Martti Ahtisaaresta? Kuinka kovasti hänen kuolema koskettaa sinua? Aiotko mennä paikan päälle?
Kommentit (1559)
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuoriso ole käynyt parturissa näin tärkeää tilaisuutta kunnioittaakseen? katsoin kuoropoikia, voi hyvänen aika..
Jokaisella on oikeus pitää sellainen kampaus kuin itse haluaa. Peiliin katsomisen paikka, jos ei pysty keskittymään muuhun kuin kuoropoikien hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina Valtonen saapui hautajaisiin sen älyvapaa-Heikelän kanssa. Eikö vainajan häpäisylle ole mitään rajaa?
Heikelällä ei ole mitään asiaa tuonne. Ei edes Valtosen siivellä. Mitä helevettiä nyt taas..
No onko kaikkien muiden avecit vihittyjä puolisoita tai onko heidät helnkilökohtaisesti kutsuttu? Miksei siis Heikelä siinä kuin muutkin? Etkö itse menisi vastaavassa tilanteessa?
Heikelä on pelkkä mediapelle ja -trolli, jonka läsnäolo häpäisee koko tilaisuuden. Mies on vitsi.
Ja ei, en todellakaan menisi tuossa tilanteessa. Joku käsitys sopivuudesta minullakin on.
Miksei Eeva tai Marko lausunut mitään kukkatervehdyksen yhteydessä?
Tolla yhdellä vieraalla tais olla paljon mielenkiintoisempaa kännykässä kun Eeva ja poika laittoi kukkia. Hieno homma, saatiin vissiin maksaa porukalla lennot. Kiitti paljon kunnioituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuoriso ole käynyt parturissa näin tärkeää tilaisuutta kunnioittaakseen? katsoin kuoropoikia, voi hyvänen aika..
Korjaan: kuoroMIEHIÄ.
Ei lapsilla kasva 50 cm partaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kaunista musiikkia.
Oli.
Ja Cantores Minores - aina vaikuttava.
Pienet kanttorit, pienet kanttorit, ne lystikkäitä on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko, jos ei halua. Jokainen valitsee itse kuinka toimii. (poislukien viralliset hetket, kuten Niinistö)
Autistina minua ei voi vähempää kiinnostaa muiden asiat, ei heitäkään kiinnosta minun asiat. Ei se Ahtisaari tai mikä lienee Mahtivaari edes tiennyt minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet tuosta poikakuorosta oli unohtanut käydä parturissa... Tai edes kammata tukkansa.
Taas vauvapalsta kiinnittämässä huomiota tärkeisiin asioihin. Hankkikaa hyvät ihmiset elämä!
No ei luulisi olevan iso vaiva kammata hiukset tällaiseen tilaisuuteen! haloo
Nykyään korrekti sana on puoliso. Se kattaa kaikki suhteiden muodot ja sukupuolet. Myöskään ei tarvitse arvuutella tai kommentoida suhteen laatua tai vakavuutta millään tavalla kun käyttää tätä sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut Tellervo Koivistokaan Mauno Koiviston hautajaisissa. Miksi pitäisi?
Apua, luulin että Halonen kaatuu. Miksei kukaan auttanut kävelyssä?
Säikähtääköhän Halonen taas patarumpuin pauketta kun Narvan marssi kajahtaa ilmoille kirkkosalissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet tuosta poikakuorosta oli unohtanut käydä parturissa... Tai edes kammata tukkansa.
Taas vauvapalsta kiinnittämässä huomiota tärkeisiin asioihin. Hankkikaa hyvät ihmiset elämä!
No ei luulisi olevan iso vaiva kammata hiukset tällaiseen tilaisuuteen! haloo
Luulisi, ettei ole iso vaiva keskittyä olennaiseen ja antaa kuoropoikien hiusten olla niin kuin ovat. He eivät ole pääosassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina Valtonen saapui hautajaisiin sen älyvapaa-Heikelän kanssa. Eikö vainajan häpäisylle ole mitään rajaa?
Heikelällä ei ole mitään asiaa tuonne. Ei edes Valtosen siivellä. Mitä helevettiä nyt taas..
No onko kaikkien muiden avecit vihittyjä puolisoita tai onko heidät helnkilökohtaisesti kutsuttu? Miksei siis Heikelä siinä kuin muutkin? Etkö itse menisi vastaavassa tilanteessa?
No itseasiassa mä en menisi vaikka olisin vihitty vaimokin.
eri
Kohta alkaa Tarja-show
"Minun ulkoministerikauteni aikana silloin---"
Mitäs Haliselle käyny? Lonkkaleikkaus vai mikä??
Kauniit hautajaiset. Silmät kostuu.
Ei sentään tuonut avecinaan jotain bileolavia tai sabinaa.