Olen nyt oikeasti todella järkyttynyt. Käykö täällä palstalla LAPSIA?
Eikö tätä voisi laittaa k-18 alueeksi? Tää ei todellakaan ole sellainen paikka missä lasten kuuluisi pyöriä.
Kommentit (33)
Ei aikuinen kirjoita lol tai käytä nauruhymiöitä. Tai laita kolmea kysymysmerkkiä.
Varsinkin tuolla seksi osiossa on paljon lapsia opiskelemassa elämää.
Etusivulle ilmoitus, että palsta on k-18 ja alta voi klikata (Olen yli kahdeksantoista vuotias) tai (olen alle kahdeksantoistavuotias) ja palstan alaikäisten määrä vähintäänkin triplaantuu. 😁
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin jutut on sitä tasoa että ainoastaan lapset ja syrjäytyneet MT-ongelmaiset täällä viihtyy.
Sitä se lasten tekeminen teettää.
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin jutut on sitä tasoa että ainoastaan lapset ja syrjäytyneet MT-ongelmaiset täällä viihtyy.
JA SINÄ OLET???
Vierailija kirjoitti:
Mun poika kirjoitteli tälle palstalle ainakin yhden trollin. Oli silloin 11-12 vuotias. Olin vieressä.
ja opetin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun poika kirjoitteli tälle palstalle ainakin yhden trollin. Oli silloin 11-12 vuotias. Olin vieressä.
ja opetin
Joo, muistan tuon trollikirjoituksen. Oli aika paha.
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuinen kirjoita lol tai käytä nauruhymiöitä. Tai laita kolmea kysymysmerkkiä.
Keski-ikäiset käyttää näitä juuri. Unohtamatta kolmea pistettä ...
Mikä siinä nyt niin järkyttää sitten? Avoin yleinen tila internetissä. Vähän niinkuin kirjasto. Kirjastoissakin käy lapsia. Kaikki eivät voi syntyä täysi-ikäisinä niinkuin AP. kestää 18v useimmilla, ja kyllähän siinä ajassa ehtii vauva-palstallekin eksyä silloin tällöin luulisin.
Eksyin tänne ekan kerran, kun olin 12v. Ja siitä on useita vuosia aikaa. Lähinnä oli kivaa naureskella välillä aloituksille, jotka oli oikeesti niin tyhmiä kuin vähänkään voisi olla ja tyypit sit väitteli joissakin keskusteluissa 😅
Vierailija kirjoitti:
Eksyin tänne ekan kerran, kun olin 12v. Ja siitä on useita vuosia aikaa. Lähinnä oli kivaa naureskella välillä aloituksille, jotka oli oikeesti niin tyhmiä kuin vähänkään voisi olla ja tyypit sit väitteli joissakin keskusteluissa 😅
Mitäs siinä naureskelet, pentu!
Kaikilla foorumeilla on niin lapsia kuin aikuisiakin. Täällä, yliksellä, jodelissa jne jne.