Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt oikeasti todella järkyttynyt. Käykö täällä palstalla LAPSIA?

Vierailija
07.11.2023 |

Eikö tätä voisi laittaa k-18 alueeksi? Tää ei todellakaan ole sellainen paikka missä lasten kuuluisi pyöriä. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla foorumeilla on niin lapsia kuin aikuisiakin. Täällä, yliksellä, jodelissa jne jne.

Vierailija
22/33 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuinen kirjoita lol tai käytä nauruhymiöitä. Tai laita kolmea kysymysmerkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tuolla seksi osiossa on paljon lapsia opiskelemassa elämää. 

Vierailija
24/33 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etusivulle ilmoitus, että palsta on k-18 ja alta voi klikata (Olen yli kahdeksantoista vuotias) tai (olen alle kahdeksantoistavuotias) ja palstan alaikäisten määrä vähintäänkin triplaantuu. 😁

Vierailija
25/33 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin jutut on sitä tasoa että ainoastaan lapset ja syrjäytyneet MT-ongelmaiset täällä viihtyy.

Sitä se lasten tekeminen teettää.

Vierailija
26/33 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin jutut on sitä tasoa että ainoastaan lapset ja syrjäytyneet MT-ongelmaiset täällä viihtyy.

JA SINÄ OLET???

Vierailija
27/33 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poika kirjoitteli tälle palstalle ainakin yhden trollin. Oli silloin 11-12 vuotias. Olin vieressä.

ja opetin

Vierailija
28/33 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että luulette mun olevan lapsi

Oon 42

Vierailija
29/33 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poika kirjoitteli tälle palstalle ainakin yhden trollin. Oli silloin 11-12 vuotias. Olin vieressä.

ja opetin

Joo, muistan tuon trollikirjoituksen. Oli aika paha.

Vierailija
30/33 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aikuinen kirjoita lol tai käytä nauruhymiöitä. Tai laita kolmea kysymysmerkkiä.

Keski-ikäiset käyttää näitä juuri. Unohtamatta kolmea pistettä ...

Vierailija
31/33 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nyt niin järkyttää sitten? Avoin yleinen tila internetissä. Vähän niinkuin kirjasto. Kirjastoissakin käy lapsia. Kaikki eivät voi syntyä täysi-ikäisinä niinkuin AP. kestää 18v useimmilla, ja kyllähän siinä ajassa ehtii vauva-palstallekin eksyä silloin tällöin luulisin.

Vierailija
32/33 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin tänne ekan kerran, kun olin 12v. Ja siitä on useita vuosia aikaa. Lähinnä oli kivaa naureskella välillä aloituksille, jotka oli oikeesti niin tyhmiä kuin vähänkään voisi olla ja tyypit sit väitteli joissakin keskusteluissa 😅

Vierailija
33/33 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksyin tänne ekan kerran, kun olin 12v. Ja siitä on useita vuosia aikaa. Lähinnä oli kivaa naureskella välillä aloituksille, jotka oli oikeesti niin tyhmiä kuin vähänkään voisi olla ja tyypit sit väitteli joissakin keskusteluissa 😅

Mitäs siinä naureskelet, pentu!