Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään bataattikeittoa itselle

Vierailija
07.11.2023 |

Ja perheelle lasagnea.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tekiskin mieli keittoa mutta ovat nykyään niin turkasen kalliita. Hella ei toimi, en voi itse tehä.

Vierailija
2/9 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun tekiskin mieli keittoa mutta ovat nykyään niin turkasen kalliita. Hella ei toimi, en voi itse tehä.

Minä ostin itselleni kaupasta valmiin keiton

Lasagnea teen itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirppisryhmät ovat täynnä lahjoitettavia helloja.

Vierailija
4/9 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bataattikeitto on hyvää! Samoin myskikurpitsakeitto. Lähdenkin kauppaan ostamaan bataatteja ja laitan keiton tulille. Kiitos vinkistä!

Vierailija
5/9 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sellainen keittolevy, maksaa muutaman kympin. Halvemmaksi se tulee mitä einesten syöminen.

Vierailija
6/9 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan sinulle, jolla hella rikki, että ostin mökille keittolevyn, se maksoi 12 euroa. Siis sellainen yksi hellan levy, sähköllä toimiva. Että jos ei ole mahdollisuutta uuteen hellaan, niin kyllä tuollaisella keitot keittää.

Olen myös hyödyntänyt tuota esim. jouluna ja juhlissa, kun on niin monta kattilaa, että ei hellan levyt meinaa riittää.

Vierailija
7/9 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten maustat bataattikeiton? Monessa bataattireseptissä on valkosipulia ja chiliä, joita en voi käyttää. Olen laittanut itse rosmariinia ja pippureita. Sitruunasta happoja.

Vierailija
8/9 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten maustat bataattikeiton? Monessa bataattireseptissä on valkosipulia ja chiliä, joita en voi käyttää. Olen laittanut itse rosmariinia ja pippureita. Sitruunasta happoja.

Kuten jo laitoin, ostin eines bataattikeiton, koska muu perhe ei syö bataattikeittoa. Lasagnea teen itse.ap

Vierailija
9/9 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan bataattikeittoon hieman inkivääriä, se sopii hyvin.