Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Annetaan ammattiyhdistksien hoitaa kaikki. Katsotaan mikä soppa siitä tulee.
07.11.2023 |
Ei varmasti ole yhteiskuntaa enää sen jälkeen.
Eikä koko Suomea.
Olkaa hyvä, olette nyt kuskina. Toimikaa.
Kommentit (5)
Kuka kehtaa olla lakossa.
Meillä on demokraattisesti valittu hallitus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vasemmisto on aina kaiken kehityksen kivireki.
Hävetkää.
Ay-liike on kuin pikku lapset.
"mä en haluu"
"Mutta kun seinä on maksanut teille ilmasta rahaa vuosikymmenet ja nyt rahat on loppu"
"Silti mä en haluu"
Ammatti liittojen johtajien "munattomuus" ei johda mihinkään, Suomi välittömästi kiinni määrittelemättömäksi ajaksi, niin tulee neuvotteluihin vauhtia.
Alue: Aihe vapaa
Ei todelakaan anneta. Kaikki saisivat 5000 e kelalta.
Mutta hetkinen...niihän ne saavat jo nyt.