Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä hirveästi eroa 27v ja vaikkapa 33v??

Vierailija
31.12.2006 |

Kun ensinnäkin eräs mies lähestyi minua,mut kuullessaan mun olevan 27v sanoi,et hän on 33v ja mä vielä teini häneen verrattuna ja muisteli innolla " niitä aikoja" jne

Ja samoin,eräs uudempi työkaveri voivotteli kuin nuori olen ja kun kysyin hänen ikäänsä,hän oli " jo" 34v...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotiaana olin villi sinkku ja meno sen mukaista eikä huolta huomisesta, nyt 33v. olen kahden lapsen äiti, on asuntovelkaa yms. ;)

Vierailija
2/7 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tuossa vaiheessa suurimmat erot ole yksilöiden ja elämänkokemusten eikä niinkään ikävuosien tuomia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh,minä olen 3 lapsen äiti,vanhin on jo koulun aloittanut. Naimisissakin olen ehtinyt olla jo 8v. Saman miehen kanssa yli 10v.

Koulutus on (vielä jatkankin sitä) ja työelämässäkin ollut jo ammattikoulusta pääsystä asti,eli nyt tulee jo kymmenes vuosi sitäkin.

Työkaverillani on 1v lapsi,eli molemmat ollaan " lapsellisia" ,minä en näe hänen ja minun välillä juurikaan eroa,ellei oteta tosiaan huomioon,et on viettänyt sinkkuvuosia tietysti huomattavasti pidempään,30v asti...

ap

Vierailija
4/7 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muussa ei huomaa eroa kuin jossain junttibändien tuntemisessa. Toisaaltaan mies ei osaa sanoa ainuttakaan oopperaa eikä keskustella vaikkapa semiotiikasta tai tiedä mitä postmoderni tarkoittaa.

Vierailija:

Kun ensinnäkin eräs mies lähestyi minua,mut kuullessaan mun olevan 27v sanoi,et hän on 33v ja mä vielä teini häneen verrattuna ja muisteli innolla " niitä aikoja" jne

Ja samoin,eräs uudempi työkaveri voivotteli kuin nuori olen ja kun kysyin hänen ikäänsä,hän oli " jo" 34v...

Vierailija
5/7 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinä on eroa, onko 27 vai 37.

Vierailija
6/7 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta siinä on eroa, onko 27 vai 37.

Vierailija
7/7 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa välissä tuommoinen ikäero ei merkitse mitään.