Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kriittisiä turkistarhaajia ei hyväksytä

Vierailija
06.11.2023 |

https://yle.fi/a/74-20058415

Nyt, ensimmäisen kerran, myös osa tarhaajista toivoo keskustelua alan hallitusta alasajosta.

Seitsemän tappiollisen vuoden jälkeen olen alkanut pohtia myös alan eettisyyttä nykypäivänä. Vaikka kuinka eettisesti toimitaan, jäljet johtavat häkkiin, kertoo yksi Ylen haastattelema tarhaaja.

Näin ajattelevien tarhaajien on kuitenkin vaikea saada ääntään kuuluviin.

Juttuun haastatellut, alasajoa kannattavat tarhaajat eivät uskalla esiintyä omilla nimillään. He pelkäävät joutuvansa erotetuksi paikallisyhdistyksestä ja sitä kautta liitosta, 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ratkaisu:

Se turkistarhaaja joka haluaa lopettaa, tulee omalla naamallaan esiin ja pyytää apua. Luonnonsuojelijat, eläinrakkaat ja oikeudenmukaiset kansalaiset varmasti ovat tällaisen henkilön tukena joka tajuaa että toimii eettisesti väärin ja haluaa tehdä muutoksen.

Voisiko itseasiassa pistää jonkun keräyksen pystyyn? Ihmiset voisi lahjoittaa rahaa ja lahjoitusten avulla halukkaat voisi ajaa toimintansa alas ilman pelkoa taloudellisesta ahdingosta. Minä ainakin olisin heti valmis tukemaan takinkääntäjiä (vai pitäisikö sanoa turkinkääntäjiä) tässä asiassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme