Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan miettinyt yhteyttä syntymäaikasi ja sen välillä kuinka haluttu olet ollut?

Vierailija
06.11.2023 |

Keväällä syntyneillä on suuri mahdollisuus, että he saaneet alkunsa esimerkiksi kesäfestareilla eikä silloin välttämättä ole päätarkoitus ollut saada lapsi alulle.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki neljä meistä sisaruksesta on syntyneet lokakuussa.

Maatilalla kun ei helmi-maaliskuussa kauheasti muuta hommaa ole kuin nussia.

Vierailija
2/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt syksyllä, ja olen vahinko. Vedä musta-tuntuu - teoriasi pöntöstä alas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut, olen kyllä jo lapsena kuullut olleeni vahinko ja vuokseni oli pakko mennä naimisiin, äiti olisi halunnut abortin.

Vierailija
4/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kevään lapsi (toukokuu). Vanhempani ilmeisesti laittoivat minut alulle eräänä elokuun samettisena iltana, lavatanssien jälkeen. Heidän hääpäivänsä oli heinäkuussa. He olivat innokkaita lavatanssin harrastajia. Nopeeta toimintaa.

Vierailija
5/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuun puolenvälin vahinko täällä moi. Äiti ei ole ikinä peitellyt tuota. Silti olen ollut tervetullut ja rakastettu.

Vierailija
6/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole miettinyt. Olen syntynyt maaliliskuussa ja vanhempani ehtivät olla naimisissa 15 vuotta ennen kuin minä tulin maailmaan. 

Vierailija
7/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sillä ole mitään merkitystä onko vahinko vai ei jos on kuitenkin ollut haluttu. 

Vierailija
8/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt elokuussa. Vanhemmat oli samoissa bileissä missä juhlittiin Berliinin muurin murtumista syksyllä 1989.

Vierailija
9/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat alkoivat yrittää raskautta kun menivät naimisiin, sain alkuni kolme kuukautta myöhemmin. Ei ole tarvinut koskaan miettiä olinko haluttu.

Vierailija
10/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli ammattijääkiekkoilija ja minä ja kaikki kolme sisarustani olemme syntyneet kesällä. Ap voi mutuilla, mitä kaikkea tästä voi päätellä. Olen yli 40v, joten isän urasta on "tovi" aikaa. 

Vierailija
11/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella luulin, että puhutaan siitä, onko ollut seksuaalisesti haluttu elämänsä aikana. 

Vierailija
12/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt syksyllä, ja olen vahinko. Vedä musta-tuntuu - teoriasi pöntöstä alas. 

Pikkujoulupamaus

Vierailija
13/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mikään vanhempieni suunnittelema tällaisena kevään lapsena ollut, mutta Jumalan suunnitelma kuitenkin.

Vierailija
14/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi saatetaan maailmaan, hän on haluttu. Muitakin vaihtoehtoja kun on. 

Vierailija
15/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukolapsi olen, siskoni taas lokakuun lapsi ja olemme tunteneet koko ikämme, että olemme vanhemmillemme hyvin rakkaita ja tärkeitä. Niin myös muille läheisillemme.  Olemme viisikymppisiä. 

Vierailija
16/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin 9kk uudenvuoden jälkeen.

Hhmm...

Vierailija
17/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta isoveljeni syntyi 5kk vanhempieni häiden jälkeen.

???

Vierailija
18/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä syntymäajasta vaikuttaa vain se vuosi siihen haluttavuuteen. Ei kuukausi tai päivä!

Vierailija
19/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä sillä ole mitään merkitystä onko vahinko vai ei jos on kuitenkin ollut haluttu. 

Miten vahinko voi olla haluttu?

Vierailija
20/27 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä syntynyt vahinko täällä moi! Tiedän olleeni vahinko, koska häätkin oli vasta sen jälkeen kun olin saanut alkuni. Mutta se kai oli sen ajan tapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi