Ihania taloja amerikkalaissarjoissa jotka kuvaa pikkukaupungin elämää, esim Gilmoret, True Blood..
Katselen just True Bloodin ekaa kautta ja siinä Sookie asuu ihanassa vanhassa talossa. Samantyyppinen oli Gilmoren tytöissä. Persoonallisia vinokattoisia vinttikammareita ja viihtyisiä (erillisiä!!😄) keittiöitä. Sisustuksetkin on näissä ihan täydellisen kodikkaita ja viihtyisiä, ihania tapetteja ja pehmeitä sävyjä, puulattiat ja leveitä katto- ja lattialistoja. Mun unelmataloja.
Kommentit (9)
Joku varmaan kohta takertuu tuohon True Blood = pikkukaupungin elosta kertova sarja. Ap
Itse tykkään siitä amerikkalaisten omakotitalojen ulko-eteisestä, jossa on huonekaluja ja mattoja.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on noita sarjassa myös
Niin olikin! Olin jo unohtanut tuon, aikoinaan katselin kyllä. Ap
Ne on siltä 1800-luvun ajalta, kun rakentaminen oli vielä mestari-kisällijärjestelmän alaista käsityötä ja siksi halpaa. Kisällit teki liki ilmaiseksi mestarille töitä, jotta pääsivät sitten joskus mestarin asemaan. Yritäppä nyt rakentaa lämmöneristetty rondelli puukoristein, kun työmiehillä ei pysy edes taltta kädessä.
t: Gilmore Girlsiä fanittava rakennusalan ammattilainen. Lähin mitä tuosta pääsee nauttimaan on menemällä lomalle Vermontiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään siitä amerikkalaisten omakotitalojen ulko-eteisestä, jossa on huonekaluja ja mattoja.
Tarkoitatko kuisteja? https://celadonliving.com/southern-front-porch-ideas/
ap
Siellä arvostetaan ammattitaitoa. Näkyy laadussa.
Vierailija kirjoitti:
Halppis lautataloja.
No eivät suinkaan mutta antaa olla, en jaksa vääntää rautalangasta minkälaisia amerikkalaiset halpistalot ovat.
Siskoni on noita sarjassa myös