Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihania taloja amerikkalaissarjoissa jotka kuvaa pikkukaupungin elämää, esim Gilmoret, True Blood..

Vierailija
06.11.2023 |

Katselen just True Bloodin ekaa kautta ja siinä Sookie asuu ihanassa vanhassa talossa. Samantyyppinen oli Gilmoren tytöissä. Persoonallisia vinokattoisia vinttikammareita ja viihtyisiä (erillisiä!!😄) keittiöitä.  Sisustuksetkin on näissä ihan täydellisen kodikkaita ja viihtyisiä, ihania tapetteja ja pehmeitä sävyjä, puulattiat ja leveitä katto- ja lattialistoja. Mun unelmataloja. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on noita sarjassa myös

Vierailija
2/9 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varmaan kohta takertuu tuohon True Blood = pikkukaupungin elosta kertova sarja. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään siitä amerikkalaisten omakotitalojen ulko-eteisestä, jossa on huonekaluja ja mattoja.

Vierailija
4/9 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni on noita sarjassa myös

Niin olikin! Olin jo unohtanut tuon, aikoinaan katselin kyllä. Ap

Vierailija
5/9 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halppis lautataloja. 

Vierailija
6/9 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on siltä 1800-luvun ajalta, kun rakentaminen oli vielä mestari-kisällijärjestelmän alaista käsityötä ja siksi halpaa. Kisällit teki liki ilmaiseksi mestarille töitä, jotta pääsivät sitten joskus mestarin asemaan. Yritäppä nyt rakentaa lämmöneristetty rondelli puukoristein, kun työmiehillä ei pysy edes taltta kädessä.

t: Gilmore Girlsiä fanittava rakennusalan ammattilainen. Lähin mitä tuosta pääsee nauttimaan on menemällä lomalle Vermontiin.

Vierailija
7/9 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään siitä amerikkalaisten omakotitalojen ulko-eteisestä, jossa on huonekaluja ja mattoja.

Tarkoitatko kuisteja? https://celadonliving.com/southern-front-porch-ideas/

ap

Vierailija
8/9 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä arvostetaan ammattitaitoa. Näkyy laadussa.

Vierailija
9/9 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halppis lautataloja. 

No eivät suinkaan mutta antaa olla, en jaksa vääntää rautalangasta minkälaisia amerikkalaiset halpistalot ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme