Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pitemmällä peniksellä saavuttaa erektion

Vierailija
06.11.2023 |

En haluaisi kokeilla liian pitkää peenistä koska kaverini sanoi että ne kaikki ovat löllöjä, mutta työtoverini pyysi ulos ja hänellä on kai sellainen.

onko tämäkin totta ?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kai jollain joskus ollut, mutta enin osa on lötköpötköjä

Vierailija
2/18 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs minä sun työkaverista tiedän varsinkaan kun et kerro kuka olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla naisilla on löysä tavara. Tämäkin on totta. Samoin ne pihlajanmarjat ovat happamia kettukin sen tietää.

Vierailija
4/18 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei luultavasti seiso lyhyt eikä pitkä peenis, eli unohda koko juttu!!

Vierailija
5/18 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimittaiset ovat aina olleet kohdallani kovia ja kestäviä. Taidan jättää noi sokkotreffit väliin ettei tuu noloa tilannetta kummallekaan.

Vierailija
6/18 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 19,5 cm ja ei se kyllä kauaa pysy terhakkaana. Onneksi on siniset pillerit ja penisrenkaat. Renkailla on hyvä myös estää kalua menemästä liian syvälle ettei vaimo valita kun tuntuu kuulemma pahalta. 

Vierailija
7/18 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän heikkoa on (18 cm). 

Vierailija
8/18 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iso on ollut aina kivikova ja taipumaton seiväs seisokissa. Seissyt aina yläviistoon. Tiedä sitten vaikuttaako, että on myös paksu.

Vierailija
9/18 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 19,5 cm ja ei se kyllä kauaa pysy terhakkaana. Onneksi on siniset pillerit ja penisrenkaat. Renkailla on hyvä myös estää kalua menemästä liian syvälle ettei vaimo valita kun tuntuu kuulemma pahalta. 

Vähästä se sitten on kiinni, kun mun sentin lyhyempi on toiminut 45 aikuisiän vuotta täysin moitteetta. Olisiko elämäntavoilla vaikutusta?

Vierailija
10/18 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on melkolailla mahdotonta että verenvirtaus kauaa pysyisi suotuisana

M23 v, 23 cm

Vierailija
11/18 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla musta pitkä ja paksu, puolikova, mutta kyllä se valaan hetulaan aina uppoaa.

Vierailija
12/18 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mielestäni pitkä ja paksu. Pituudella ei ole yleensä arvoa, näin olen huomannut. Kun pyydän naisia ratsastamaan, eivät ne sitä pohjaan survo. Ne ensimmäiset 15 senttiä riittää. Mutta ters kaa ja siitä 5 cm taaksepäin ne pyörittävät lantiollaan niin että pahaa, eikun hyvää tekee. Eihän se kohdun suukaan niin syvällä ole ja sen kolkuttelu ters kalla riittää niille, jotka siitä pitävät. Kaikki eivät pidä ja silloin 10 ensimmäistä senttiä riittää ihan hyvin.

Vierailija
13/18 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin

Vierailija
14/18 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun iso on ollut aina kivikova ja taipumaton seiväs seisokissa. Seissyt aina yläviistoon. Tiedä sitten vaikuttaako, että on myös paksu.

Vaimoni on kyllä otttanut ja ujuttanut oman 20cm seipääni tyveä myöten sisälle päällä ollessaan. Ainoa asento, missa mahtunut viimeista milliä myöten sisään. Nauttinut koko rahalla orgasmeja itselleen. Joskus ihan jäätävimmässä seisokeissa joutunut vähän varomaan, ettei ole tehnyt kipeää vatsanpohjaan.

Vierailija
15/18 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onnistuu ja pysyykin kovana kunhan ajatukset ei lähde harhaileen, joskus joutuu miettimään jotain typerää ettei tule liian aikaisin ja uudestaan täysin kovaksi vie enemmän aikaa, mutta vaimo on jo tähän tottunut eikä pane pahakseen vaikka uudelleen aletaan lämmitteleen, tykätään pussailla ja halailla, joten esileikkiä riittää, muutenkin tarvitaan pillun olevan hyvin kostunut ettei tee kipeää kummallekkaan, alussa naidaan varovaisemmin mutta kun paikat on lämminneet voidaan mennä kyllä täysillä

Vierailija
16/18 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ei pysy kauvaa kovana tahi ei kovetu täysin. Näin olen joutunut karvaasti toteamaan. Ja lykkivät sitten liian syvälle että sattuupi

Vierailija
17/18 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ei pysy kauvaa kovana tahi ei kovetu täysin. Näin olen joutunut karvaasti toteamaan. Ja lykkivät sitten liian syvälle että sattuupi

Tuo lienee pienikaluisen miehen kommentti, joku ei nimittäin täsmää. Jos ei kovetu täysin, niin ei varmasti myöskään satu syvällä. Joskus itsellä ollut poikkeuksellisen kovana ja isona, jolloin vaimo on joutunut varomaan ja  saanut otettua orgasminsa vasta kun olen lauennut ja kaluni vähän löystynyt. 

Vierailija
18/18 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Sen vuoksi pidemmät penikset ovat niitä  13-14 senttisiä ja pienet penikset taas ovat parikymmentäsenttisiä ja tosi kovia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi