Onko kukaan käynyt Kirkkonummen seksikartanossa? Kokemuksia?
Voiko mennä mukaan yksin naisena vai mieluummin parina? Miten pukeudutaan? Minkä ikäistä ja näköistä porukkaa? Tunnelma?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meno on ollut toisia arvostava, osallistumispakkoa ei ole mihinkään, mutta ihan tuijottelemaan ei kannata mennä. Seksiä saa vähän tai paljon, jos haluaa. Illassa sopimatonta on vonkaaminen, osallistuminen luvatta ja asiaton toisten koskettelu... Eroottinen pukeutuminen nakusta, alusasuun, rooliasusta, pikkuhepeneisiin... Pikkupurtavaa tarjolla. Seksiä saa vähän tai paljon, jos haluaa. Voi myös katsella. Enemmänkin kannattaa sen oman kumppanin kanssa jutella avoimesti aiheesta, mitä haluaa tai ei halua, ettei tule ikäviä fiiliksiä tai ylläreitä turhaan, jos toinen haluaakin jotain mitä toinen ei hyväksy.
Älä valehtele, ei siellä kaikki seksiä saa, vaikka haluaisi.
Edes omalta puolisolta?
Eikös omalta saa aina kaikkein vähiten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meno on ollut toisia arvostava, osallistumispakkoa ei ole mihinkään, mutta ihan tuijottelemaan ei kannata mennä. Seksiä saa vähän tai paljon, jos haluaa. Illassa sopimatonta on vonkaaminen, osallistuminen luvatta ja asiaton toisten koskettelu... Eroottinen pukeutuminen nakusta, alusasuun, rooliasusta, pikkuhepeneisiin... Pikkupurtavaa tarjolla. Seksiä saa vähän tai paljon, jos haluaa. Voi myös katsella. Enemmänkin kannattaa sen oman kumppanin kanssa jutella avoimesti aiheesta, mitä haluaa tai ei halua, ettei tule ikäviä fiiliksiä tai ylläreitä turhaan, jos toinen haluaakin jotain mitä toinen ei hyväksy.
Älä valehtele, ei siellä kaikki seksiä saa, vaikka haluaisi.
Edes omalta puolisolta?
Eikös omalta saa aina kaikkein vä
Kerro lisää epäonnistumisistasi.
Onko joku menossa 25.11 bileisiin
On kokemusta ja olen mies. Mukavaa porukkaa siellä ja oon siellä sinkkunaisiakin tavannut ja seksiä harrastanut. Ikä voi olla 20-50 v siellä.
Hyi helv.. En haluaisi olla missään tekemisissä koskaan yhdenkään tuollaisissa tapahtumissa käyvien naisten kanssa. Oksettavaa.
T.Mies
Vierailija kirjoitti:
Hyi helv.. En haluaisi olla missään tekemisissä koskaan yhdenkään tuollaisissa tapahtumissa käyvien naisten kanssa. Oksettavaa.
T.Mies
Voimia kehitysvammasi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.Mies
Voimia kehitysvammasi kanssa.
Ei tuo miltään vammalta kuulostanut. Ihan ymmärrettävä mielipide. Tuolla liikkuu taudit ja voi vaikuttaa mielenterveyteenkin.
Kuolaavia ukkoja paljon. Omien vehkeiden esittelijöitä myös, sellaisilta, joita ei välttämättä haluaisi nähdä. Jos vonkaamiset yms. on kiellettyä, niin vähintään puolen pitäisi lentää paikalta ulos.
Olin muutama viikko sitten yksin naisena täällä Wildclubilla. Lopetin vähän aikaa sitten pitkän suhteeni ja ajattelin kurkistaa millaista meno on. Menin juttelemaan muille ja pian juttuseuraa olikin ympärilläni mukavasti. Ilta oli mukava ja vietin loppuillan kahdestaan intiimisti erään ihanan naisen kanssa. 😉 Voin suosittaa muillekin.
Kerran käynyt ja 25.11 olis tarkoitus mennä uudestaan. Naiset pääsee yksin, mutta miehet joutuu ottaa parin mukaan, ellei ole Gb. Tunnelma on hyvin eroottinen ja pukeutua voi oman maun mukaan eroottisesti. Ikähaitari 18-> monen näköistä ja kokoista löytyy, hyvä fiilis oli
Neitsytkerta edessä. Luettiin eilen sivut läpi, liityttiin maililistalle ja nyt on liput pikkujouluun valmiina.
Ääh. Minä pääsen aikaisintaan vasta tammikuussa toteuttamaan tämän haaveeni. Mutta jos tähtien asennot ovat kohdallaan, niin silloin tarjolla siellä 40v hyvännäköinen sinkkunainen, hoikka, silarit. Tavoitteena kohdata 2-3 miestä illan aikana selain merkeissä. Lelut ja laitteet eivät kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Ääh. Minä pääsen aikaisintaan vasta tammikuussa toteuttamaan tämän haaveeni. Mutta jos tähtien asennot ovat kohdallaan, niin silloin tarjolla siellä 40v hyvännäköinen sinkkunainen, hoikka, silarit. Tavoitteena kohdata 2-3 miestä illan aikana selain merkeissä. Lelut ja laitteet eivät kiinnosta
Kuulostat itsekkäältä, väärä asenne. Sinne mennään sillä mielialalla miten voit palvella muita. Ei varmaan kohdata.
Vierailija kirjoitti:
Hei kullannuppu. Sinulla on asenne kohdallaan. Selain lienee seksi, jos et käytä automaattisyöttöä. Selaimen ja puhelimen käyttö kun on siellä kielletty. Mistä sinut tunnistaa? Mikä päivä? Täällä sinkkumies, joka tulee samana iltana, jos löydän seuralaisen mukaani. Jos ei muuta löydy, niin juuri eronnut sisko varmaan lähtee eikä ole haittana siellä perillä. Mehän voidaan yhdessä siskon kanssa etsiä vaikka parinvaihtajia, jos sinä et ole paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kullannuppu. Sinulla on asenne kohdallaan. Selain lienee seksi, jos et käytä automaattisyöttöä. Selaimen ja puhelimen käyttö kun on siellä kielletty. Mistä sinut tunnistaa? Mikä päivä? Täällä sinkkumies, joka tulee samana iltana, jos löydän seuralaisen mukaani. Jos ei muuta löydy, niin juuri eronnut sisko varmaan lähtee eikä ole haittana siellä perillä. Mehän voidaan yhdessä siskon kanssa etsiä vaikka parinvaihtajia, jos sinä et ole paikalla.
Hei
Olen pahoillani, mutta unohdin tärkeän yksityiskohdan postauksestani eli etsin vain itseäni nuorempaa seuraa.
T. Kullannuppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat itsekkäältä, väärä asenne. Sinne mennään sillä mielialalla miten voit palvella muita. Ei varmaan kohdata.
Mahtavaa kuinka ensimmäinen kateellinen keski-ikäinen aviovaimo heti näki mielessään, kuinka aviomiehestä viedään. Ei sinne kannata mennä jos on epävarma parisuhteestaan. Eikö sinne juuri toivota hyvännäköisiä, seksinnälkäisiä sinkkunaisia?
Olen käynyt Kotkan merenkulkumuseossa ja Turun itsepalveluautopesulassa.
Seksin tavaratalo tämä clubi ei kuitenkaan ole. Miehiä on rajoitettu määrä, joka suhteutetaan naisiin. Useimmat liikkuvat pareina ja yksin saapuvat otetaan myös hyvin vastaan. Sosiaaliset taidot ja toisten kunnioitus ovat tärkeitä.