Tamperelaiskouluista paljastuu vakava ilmiö: Nuoret ja lapset myyvät nyt lääkkeitään, joita ostajat väärinkäyttävät päihteenä
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000009954374.html
Sisä-Suomen poliisin tietoon tulee vuodessa 2030 tapausta, joissa nuori on myynyt adhd-lääkkeensä muille. Poliisin tietoon tulleet myyjät ovat olleet 1220-vuotiaita
Kommentit (9)
Ei ole mistään kulttuureista kyse vaan nuoret, varsinkin naiset, hakee ADHD diagnoosia itselleen vaikka väkisin, että saavat siihen lääkityksen. ADHD lääkkeissä on amfetamiinia ja voi käyttää itse laihdutuslääkkeenä tai myydä jollekin toiselle.
Joka toisella onkin nykyään (turha) lääkitys, niin mikä siinä myydessä...
Koko ADHD on täyttä huijausta. Kai nyt jokaiselle tulee amfetamiinista hyvä olo.
Ja epilepsia lääkkeet käy myös hyvin kaupaksi.
Helppoa rahaa, jos nuori ei itse koe tarvitsevansa lääkitystä. Vanhemmille tiedoksi näistä teidän diagnosoiduista kullannupuista.
Vierailija kirjoitti:
Koko ADHD on täyttä huijausta. Kai nyt jokaiselle tulee amfetamiinista hyvä olo.
Taidat itse olla vääärinkäyttäjä ja kateellinen heille, jotka saavat lääkärin määrämän lääkkeensä reseptillä. Minulla on ihan oikeasti adhd, ja saan apua lääkityksestäni (Elvanse) Se auttaa minua elämänhallinnassa.
Kuultua että mustat/ ruskeat.s2- lapset pakottavat suomalaislapsia esittämään tuollaista adhd- sairasta ja sitten vaativat lääkkeet itselleen, omat teinit tapauksista kertoneet.
Pahimmillaan kestäneet vuosia nämä kiristyksen kierteet. Sellaistakin kuultu että tyttöjä seksuaalisesti ahdisteltu ja jopa rais.kattu että saisivat unilääkkeitä ja rauhoittavia ja sitten Ra IS kaaja vaatii lääkkeet itselleen.
Lapsi ei voi lainkaan vastustaa kun jokaisella serkku Ruotsissa jotka tehneet jo kymmeniä mur.hia ja koko lapsen per.he uhataan mur.hata jos lapsi kertoo kiristyksestä!
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on totta, ADHD-lääkkeet - eli vesitetty "amfetamiini" - toimii positiivisesti melkein kaikilla ja sen pitäisi olla jokaisen ihmisen ostettavissa apteekin reseptillä. Alkoholimyrkkyä menisi vähemmän, masennus helpottaisi monilla huomattavasti ja ihmiset jopa nauttisivat paskatöistänsä. Kenkä kevenisi, vointi paranisi. Ylipainoisuuskin helpottaisi.
Myldikyldyyri on rikkaus josta jopa lapset ja vanhukset joutuvat maksamaan kiitos paljon vihervassarit.