Ex vaihtoi lennosta uuteen. Nyt ottaa kontaktia. Miksi?
Hän vain suoraan sanoen hylkäsi minut elämästään pois. Ei suostunut keskustelemaan asioista, ei antanut selityksiä tai mitään normaalia päätöstä. Jatkoi vain ja aloitti uuden suhteen. Suhteemme ei voinut hyvin ja se oli tavallaan odotettavissa mutta kaikki päättyi kuitenkin niin, että hän blokkasi minut kerralla pois. Se vähän sattui, oli kuitenkin läheisin henkilö elämässäni.
Nyt sitten pitkästä aikaa. Laittoi yön tunneilla viestiä, oli poistanut sen, joten en tiedä mitä siinä oli. Lisäksi tykkää kuvistani, emme edes seuraa sometilejämme.
Mitä tämä nyt oikein on?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Seksiä tekee mieli ja se otetaan sieltä mistä saadaan. Exä on jo puoliksi lämmitelty joten työ on paljon pienempi kuin uudessa tuttavuudessa.
Voihan se olla jätetty riutunut seksin puutteessa niin ottaa ihan kiitollisena entisen panokaverinsa takasin kun saa taas ja helppoa seksiä. Tietää ainakin millaista saa.
Mennyt varmaan uuden kanssa sukset ristiin ja ottanut vähän olutta pohjalle.
Sano sille akalle että jättää sinut rauhaan.
Sillä on panot loppunu. Kannattaa nyt miettiä, että antaisitko mahdollisuutta. Itse en kyllä antaisi, vaan siirtyisin eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
En ota takaisin. En olisi vain uskonut sen täydellisen blokkaamisen jälkeen, että palaisi vielä kummittelemaan. Hän hyvin suoraan ilmaisi, ettei kiinnosta kun yritin vielä saada jotain keskusteluyhteyttä siinä vaiheessa kun hän siirtonsa teki. En saanut vastauksia, en mitään muuta kuin ilkeilyä osakseni. Hän myös laittoi asialle toisen kertomaan, ettei minuun olla enää yhteydessä, hän ei sitä suoraan voinut edes itse sanoa vaan laittoi toisen asialle. Tuli olo, että olen itse sekaisin ja riippuvainen ihminen kun halusin saada vain ymmärrystä asialle. Sitä ei koskaan tullut vaan jouduin nöyryytetyksi. Jatkoin elämääni. Ingnooraan tämän ihmisen. Ap
Ok. Hyvä kun tiedät asian osaltasi noin hyvin! Sittenhän sillä ei ole merkitystä miksi ottaa kontaktia.
Jos olen kuitenkin aivan rehellinen niin jostain syystä minua pelottaa, että on tehnyt itselleen jotain. Uhkaili niin usein suhteen aikana ja puhui siitä asiasta. Tavallaan asia ei kuulu minulle mutta sellainen vainu vain tuli, onko nyt sitten tehnyt jotain itselleen. On poistanut tilinsä jne. No, olen ihminen ja huolissani mutta ymmärrän myös ettei tuo ole tavallaan minun asiani pohtia tai huolehtia, silti mietin vain nyt, että jos olikin jotain hyvästejä tms. Ap
ruoho ei tainnutkaan olla vihreämpää aidan toisella puolella
Vierailija kirjoitti:
Kukaanhan ei sun exän ajatuksia tiedä.
Mutta omasta kokemuksesta. Meidän liitto ajautui isoon kriisiin ja tilanteen (jatkuvien huutoriitojen) rauhoittamiseksi sovittiin muuttavamme erillemme ja menevämme parisuhdeterapiaan. Että katsotaan rauhassa miten käy. Hyvin pian muuton jälkeen mies totesi ettei hän enää yrittele kanssani mitään, ja oli jo uusi nainen kuvioissa. Oli kova paikka minulle koska luotin siihen mitä sovittiin. Mies mennä porskutti uuden naisen kanssa ilman murheen häivää.
Taisi olla noin 5 kk eron jälkeen kun sitten mies romahti ja alkoi tajuta mitä on tehnyt. Minulla oli alkanut mennä jo paremmin ja viihdyin yksin mutta mies halusi keskustella ja kaipasi minua. Totesin etten keskustele mitään niin kauan kun seurustelee, niin nousi samantien ja meni soittamaan tälle uudelle naiselleen, lopetti suhteen. Ja siitä sitten pikkuhiljaa alettiin selvittää olisiko mahiksia saada suhdetta kuntoon vielä.
Aloittajan exä
Siis säkö otit miehen takaisin tuollaisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
En ota takaisin. En olisi vain uskonut sen täydellisen blokkaamisen jälkeen, että palaisi vielä kummittelemaan. Hän hyvin suoraan ilmaisi, ettei kiinnosta kun yritin vielä saada jotain keskusteluyhteyttä siinä vaiheessa kun hän siirtonsa teki. En saanut vastauksia, en mitään muuta kuin ilkeilyä osakseni. Hän myös laittoi asialle toisen kertomaan, ettei minuun olla enää yhteydessä, hän ei sitä suoraan voinut edes itse sanoa vaan laittoi toisen asialle. Tuli olo, että olen itse sekaisin ja riippuvainen ihminen kun halusin saada vain ymmärrystä asialle. Sitä ei koskaan tullut vaan jouduin nöyryytetyksi. Jatkoin elämääni. Ingnooraan tämän ihmisen. Ap
Hyvä ap. Jätä se sika.
"Siis säkö otit miehen takaisin tuollaisen jälkeen?" (Lainaus ei taas toimi)
No alettiin terapia ja palattiin yhteen kyllä. Tuosta nyt yli 16 v aikaa ja kannatti.
Ihan normaalia tuommoinen. Kännissä jotain ollu mielen päällä ja sitt poistanut viestin. Ihan tuttua monilla eronneilla.