Nyt ne maskit naamalle ja ottakaa ne koronarokotteet
Suomi johtaa korona kuolemissa. Maskittomat ja rokottamattomat tappavat meidät kaikki.
Koronapassi ja maskipakko kiitos.
Kommentit (38)
En ole ottanut vielä ensimmäistäkään koronarokotetta. Influenssarokotteen olen sen sijaan ottanut joka vuosi - niin tänäkin vuonna.
Ei meillä ainakaan alle 65-vuotiaat terveet saa rokotetta, vaikka haluaisikin. Itse en halua.
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut vielä ensimmäistäkään koronarokotetta. Influenssarokotteen olen sen sijaan ottanut joka vuosi - niin tänäkin vuonna.
Eiköhän ne tule jo siinä samassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne tule jo siinä samassa.
Ei tule.
Miksi otit rokotteen, kun se ei kuitenkaan sitten anna suojaa rokottamattomilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkäshenkilö 51 vuotta
En käyttänyt kertaakaan missään käkätinburkhaa ennen tuota Ukrainan sotaa vallinneen koronahulluuden aikana: kahdessa paikassa painostettiin, mutta en taipunut. En liioin ottanut yhtään rokotusta: olen edelleen 100 % koronarokottamaton. En ylisummaan tehnyt mitään varautumis- enkä pelkotoimenpiteitä koko kahden vuoden joukkohurmoksen aikana.
Enkä tee nytkään.
Onko apukoulu jo käyty loppuun?
Jätkäshenkilö 51 vuotta
Ai kenkuttaako se noin vietävästi että tässä eletään ja voidaan hyvin ja että teikäläisten pelko- ja vainoharhatoimet ovat nyt taannehtivasti osoittautuneet jo teille itsellennekin aivan kiistattomasti tarpeettomiksi, ja teidän koko valtava painostuksenne pelkäksi vedätykseksi, ja koko korona luulosairaudeksi?
Apukoulua tai yliopistoa en ole käynyt: olen käynyt vain pelkän peruskoulun ja lukion. Mutta miten tämä liittyy aiheeseen: noihin turhiin hullujen varautumistoimiin?
Te koronapelkoiset piikkien ottajat ja naamaburkhien käyttäjät olette käyneet ne koulunne ihan turhaan: ette te kuitenkaan mitään ole siellä / sieltä oppineet.
Mutta ota ihmeessä itse niitä piikkejä paljon lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kuratoi tekoälyn käyttämän datan?
Nönnönnöö
Eiköhän tämä korona ole jo mennyt siihen samaan kategoriaan kuin muutkin kausi-influenssat. Miksi muita pöpöjä ei testailla erikseen ja julkaista kuinka kyseinen pöpö nyt on lisääntynyt.
Lopettakaa tuo naurettavan paniikin luominen ja eläkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkäshenkilö 51 vuotta
En käyttänyt kertaakaan missään käkätinburkhaa ennen tuota Ukrainan sotaa vallinneen koronahulluuden aikana: kahdessa paikassa painostettiin, mutta en taipunut. En liioin ottanut yhtään rokotusta: olen edelleen 100 % koronarokottamaton. En ylisummaan tehnyt mitään varautumis- enkä pelkotoimenpiteitä koko kahden vuoden joukkohurmoksen aikana.
Enkä tee nytkään.
Onko apukoulu jo käyty loppuun?
Jätkäshenkilö 51 vuotta
Ai kenkuttaako se noin vietävästi että tässä eletään ja voidaan hyvin ja että teikäläisten pelko- ja vainoharhatoimet ovat nyt taannehtivasti osoittautuneet jo teille itsellennekin aivan kiistattomasti tarpeettomiksi, ja teidän koko val
Niin otetaankin. Se on varmaan kaikkien etu, että ne ottaa jotka haluaa, ja ne jotka ei halua saa sitten postuumisti Darwin-palkinnot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan Sveitsin ja USA:n tutkimukset ovat osoittaneet että maskeilla ei ole ollut mitään merkitystä koronan suhteen ja että koronarokotteet ovat aiheuttaneet sydänkuolemia nuorille ihmisillekin...
nyt pitää alkaa nostaa syytteitä näitä kaupitelleelle Marin ex hallinnolle ja lääkeyrityksille...
Oli kyllä ihmeellistä miten maskien käytöstä piti alunperin olla enemmän haittaa kuin hyötyä. Sitten kuin taikaiskusta tilanne muuttui täysin päinvastaiseksi ja maskien käyttöön pakotettiin. Tätä ei kovinkaan moni edes kyseenalaistanut, sen sijaan maskittomia alettiin syrjimään. Toistuukohan sama taas pian?
Onneksi kaikki voivat nykyään tarkistaa faktat kysymällä tekoälyltä. Tekoäly ei osaa valehdella ja kertoo vain kuinka todellisuus oikeasti toimii.
Tekoäly ei todellakaan kerro faktoja kuin ainoastaan tieteellisesti todistettuihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Juurihan Sveitsin ja USA:n tutkimukset ovat osoittaneet että maskeilla ei ole ollut mitään merkitystä koronan suhteen ja että koronarokotteet ovat aiheuttaneet sydänkuolemia nuorille ihmisillekin...
nyt pitää alkaa nostaa syytteitä näitä kaupitelleelle Marin ex hallinnolle ja lääkeyrityksille...
Nyt vaan unohdit linkittää tutkimukset johon viittaat, joten se mitä tuossa höpötåt, on silkkaa hölynpölyä. Silleen oikeesti ns. aikuisten ja täysiälyisten kesken ei ole koskaan ollut epäilystäkään siitä, etteikö ne maskit toimisi. Niitten toiminnassa on sellainen pikku seikka, jota sinä ja aatetoverisi ette ole älynneet, koska asia on aivoillenne liian monimutkainen: NE MASKIT ESTÄVÄT KÄYTTÄJÄÄNSÄ RÄKIMÄSTÄ TARTUNTOJA YMPÄRILLEEN. Se on kaikki mitä ne tekevät, ne vain estävät käyttäjäänsä räkimästä ympärilleen. Kun se virus tarttuu sen aierosolin kautta jota hengität ulos, mikä tahansa mikä suodattaa sen uloshengityksen, auttaa, kunhan sen läpäisevyys on vähintään sen maskin tasoa. Jos et tajunnut, mene peilin eteen, laita maski päähäsi, ja yritä sylkäistä peilikuvaasi silmään.
Toinen seikka on ne tutkimukset, joihin foliohattumoroonit aina viittaavat. Kun lukee niitä silleen oikeasti ja ymmärtää sisällön, siellä yhteenvedossa sanotaan näin: "Tutkimuksia on varsin vähäinen määrä eivätkä ne ole kyllin laadukkaita johtopäätösten tekemiseen, joten kukaan ei tiedä" suojaako ne maskit hyvin vai huonosti. Tässäkin on vielä kaksi seikkaa, koska maskin tehtävä on suojata muita käyttämällä maskia omalla naamalla, ja sitten ne tosiuskovaiset, jotka luulevat, että sitä maskia käytetään henkilökohtaiseen suojaukseen. Tutkimuksen mukaan se maksi blokkaa 96% sitä käyttävän henkilön erittämästä, ja sen suojausteho on 45% luokkaa, koska sen maskin ulkopinnassa on säännönmukaisesti enemmän löydäksiä kuin sisäpinnassa.
Toisin sanoen, mitä virusta ympärillesi pärskitkään, se jää 96% todennäköisyydellä siihen maskiin, jos sellaista käytät, ja jos et käytä, niin 100% siitä saastasta menee muitten hengitysilmaan. Maski keksittiin ja otettiin käyttöön, koska kävi ilmi, että lääkärit jotka paikkasivat sotilaita jossain Napoleonin aikaisessa sodassa, menettivät enemmän potilaita leikatessaan ilman minkäänlaista kasvosuojaa, kuin kasvosuojan kanssa. Tämä johti tuotekehittelyn kautta paperimaskiin, jota käytetään edelleen kaikkialla leikkaussaleissa, koska se toimii ja pelastaa ihmishenkiä. Sielläkin sen funktio on estää leikkaussalihenkilökuntaa hengittämästä bakteereita tms. siihen potilaaseen joka on hoidon kohteena, joten se 100% varmuudella toimii.
Sitten niistä tekosyistä, jotka muka estää sen maskin käytön? Sairaalassa teho jne. osastoilla joissa hoidetaan korona-potilaita, ne potilaatkin käyttävät maskeja, vaikka on siitä koronasta keuhkot kuralla ja happisaturaatio yllä normaaliin ilman lisähappea. Samoin lääkärit pitävät niitä pitkissä leikkauksissa, jopa 12 tuntisia päivä tauotta, ja teollisuudessa on ammattiryhmiä, jotka käyttävät FFP 2-3 luokan maskeja aina työvuoron ajan. Jos yrität selittää, että se maski haittaa hengittämistä, olet niin heikossa kunnossa, että paikkasi on happiteltassa letkut nenässä, eikä nettifoorumilla valittamassa kurjuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, sulle ne syytteet harhaan johtamisesta!
Minä itse olen tehnyt tutkimuksen ja pitänyt maskia niin kumma juttu, eipä ole koronaa näkynyt ei kuulunut.
Mutta , kun olin perhejuhlassa, siellä en maskia pitänyt niin sairastuin, mutta ei sekään ollut koronaa vaikka yhdellä vieraalla oli korona.
Nyt en maskia ole pitänyt, toivon , että maski tulisi nyt käyttöön kaikille , mielestäni siinä ei ole mitään haittaa kenellekkään! Sen sijaan rokotteista eikun piikeistä on haittaa!
Bääää bääää bääää lammas 🐑🐑🐑 kukaan täysjärkinen ei ota mitään myrkkyä kehoon ja käytä rättejä naamalla, vain alistuneet lampaat tekee niin 🐑🐑
Antaa levitä. Se on vaarallinen enää rokottamattomille ja heikoille vanhuksille.
Rokotetulle korona on enää pikkuinen flunssa, vaikka olisi miten riskiryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Antaa levitä. Se on vaarallinen enää rokottamattomille ja heikoille vanhuksille.
🤡🤡🐑🐑 Kyllä se on ennemminkin rokotetuille vaarallinen!
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti sairastetun koronan immuunivaste on lammasrokotetta vahvempi.
Just oli korona mulla. Pahempiakin flunssia ollut. Ei edes kuumetta. Vähän lämpöä oli vuorokauden. Rokote otettu 2 vuotta sitten eli ei taida enää vaikuttaa? 2 vuotta sitten sairastin saman taudin ja silloin oli 2 rokotetta alla. Ihan samanlailla olin kipeä eli taudinkuvalla ei eroa siihen oliko rokote vai ei.
Vertailun vuoksi lapseni joilla sama homma eli 2 koronaa sairastettu. Kummatkin ilman rokotteita. Toisella oli kurkku vähän kipeenä ja toisella yskää. Molemmilla kerroilla.
Influenssaa enempi pelkään enkä sitäkään pelkää siksi että kuolisin siihen vaan siksi että siitä on todennäköisemmin kunnolla kipeä eli mieluummin korona kuin influenssa.