Mistä saisi jouluruuat kotiin valmiiksi tehtyinä? Ei kuitenkaan mitään einespakkauksia
Eli kaiken pitäisi olla itse valmistettua ja toimitettaisiin kotiin syöntivalmiina.
Kommentit (27)
Mullekin tuli mieleen myyjäiset.
Myös pitopalveluyrityksistä voisi varmaan kysellä, ainakin jos otat useampaa lajia
Pitopalvelusta nyt ainakin saa. Monet lounasravintolat ja ammattikoulun kokkilinjat tekevät tilauksesta, siis niin että tilaukset sisään ja luovutus tiettynä päivänä.
Tuskinpa nille kotiinkuljetusta saadaan, ainakaan tekijätahon toimesta. Kiireisintä aikaa. Sen verran pitäisi kyllä omaa viitseliäisyyttä löytyä, että itse hakee.
Me tilataan aina kaikki valmiina yhdeltä tuttavan tuttavalta. Jouluna meillä rauhoitutaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa pitopalvelu hoitaa.
Ei aina.
Haluavat, että tilaus on riittävän suuri.
Kysy ammattiopistojen kokki linjoilta. Itse ostan Sokos Herkun palvelutiskiltä. Tosi joudun ne itse kotiin kuljettamaan.
Meilläpäin pitopalveluyritykset ja muutama lounasravintola tekee tilausta vastaan.
Joo tuo kokkilinja voisi olla hyvä. Saisi opiskelijakin kunnon korvauksen, sillä sinä varmasti olet niistä myös valmis maksamaan ruhtinaallisesti.
Saisipa edes pelkkää ruokaa ! Tänään on nälkä, onneksi kirkkokahvit ja täällä srk-talolla on tämä läppärikin :)
Mutta huomenna on nälkä, varmaan voi jne. on nälkä.
Oi jospa ihmisellä oi murheet vain nuo Ap:n
Ja tähän nälkään ei tuo helpotusta se hyväosaisten ulina: "Mene töihin, nouset köyhyydesta !" , kun pää on pipi ja murhanhimo iskee äkkiarvaamatta. Työpaikallakin. Toisaalta, sitten pääsisi joko linnaan tai pöpilään joissa saa ruokaa joka päivä.
Jk. En ole niin pöpi, että kirjoitukseni voisi luokitella "hullun höpinöiksi" . Eikä ole vahingossa "väärässä keskusteluketjussa"
Joulunakin sinä teet ne, siis silloin kun itse teet? Tilaapas ääliö ennen joulua pitopalvelusta tai hae myyjäisistä. jouluna sitten rauhoitu.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa nille kotiinkuljetusta saadaan, ainakaan tekijätahon toimesta. Kiireisintä aikaa. Sen verran pitäisi kyllä omaa viitseliäisyyttä löytyä, että itse hakee.
Kyllä löytyy pitopalveluyrittäjiä jotka tuo ruuat ja astiat kotiin.
Ties kuinka monet sesonkijuhlat olen järkänny ja aina on tuotu kotiin ja haettu pois. Myös pieniin perhejuhliin.
Pakkoko niitä perinneruokia on väkisin pupeltaa.
Tehdää ja syökää tai tilatkaa mikä maistuu.
Ei jouluna ole pakko syödä laatikoita, rosillia ja kinkkua.
Ei se maku siitä pelastu vaikka tilaat ne ulkopuolelta.
Monet ravintolat myy valmiita paketteja ihan sille määrälle ihmisiä kuin tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet että ap pupeltaisi jouluruokia väkisin, eikä nimenomaan haluaisi niitä perinteisiä?
Vierailija kirjoitti:
Kun luit aloituksen, niin ymmärsitkö sen? Vai kuvittelitko jotain, mitä siinä ei ollut?
Miksiu kaupan valmislaatikot ei käy? Monissa joulumyyjäisissä myydään itsetehtyjä laatikoita, joten niistä varmasti löytyy.