Voi kun on taas yksinäinen vkl. En ole puhunut kellekkään mitään.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa seuraa aina kun se niin haluaa, jos ei saa niin sitten se on oikeasti tosi ruma(tai lihava).
Mies ei saa seuraa muuten kuin yrittämällä tosi kovasti että saisi sitä seuraa, ainoastaan vain ne julkkismiehet tai miesmallit saa seuraa yhtälailla kuin ne nätit naiset.
No silloinhan myös miesten putää matkustaa toiseen maahan teettämään leikkauksia, joiden avulla
kasvojen muotoa, huulia, ihramahaa ja muuta muutetaan eri näköiseksi. Ihmettelen, kun kukaan ei ehdota
sitä miehille. Ja ulkonäön muokkaukseen kuuluu tosiaan myös puuttuvan tukan korvaaminen siirteilä.
Mitä?? Eikä se innostakaan uljaita urhoja?
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, et joudu nalkuttamaan päivittäin leivänmuruista pöydällä. :)
Asun mieheni kanssa, enkä ole koskaan joutunut nalkuttamaan leivänmuruista pöydällä. Ihanaa kun on kotona seuraa.
Keksisikö se puoliso sinulle joka päivä viihdykettä ja tekemistä? Vai sinäkin hänelle?
Koska voithan sinä keksiä itsellesikin tekemistä kotona murehtimisen sijasta. Ehkä puoliso tarttuu mukaan jostain, kun näkee että kanssasi on kivaa ja aina jotain tekemistä. Tuskin se puoliso kotiin osaa tulla sohvalle viereen istumaan.
Haluaisiko joku lähteä iltaa istumaan Jyväskylässä? Siis ihan hetkeksikin.
Esim mielenterveysyhdistyksissä voi olla toimintaa yksinäisille. Kolmannen sektorin käyntejä ei kirjata Kantaan.
Muistakaa ettei onni tule kenenkään toisen kautta, vaan ihmisen on pidettävä itsestään kiinni, oltava itsensä perusta. Jos sitten kaveri tai kumppani löytyy, se on kiva bonus.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa normi elämään, itse en ole puhunut kenellekkään yli vuoteen, 8 vuotta yksin ja tottunut.
Liioittelet hieman
Vierailija kirjoitti:
Täällä ikisinkkumies, nautin siitä kun viikonloput saa olla yksin koska viikolla töissä näkee muita ihmisiä.
Mitä ap oot tehny vklp? Itse kaupoissa käynnyt,kokkaillut,saunonut,pelaillut konsolia ja kävin kävelyllä luonnossa.
M33
Oletko myös umputtanut?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku lähteä iltaa istumaan Jyväskylässä? Siis ihan hetkeksikin.
Oispa hienoa saada tapaaminen aikaan, nyt kaikki jyväskyläläiset yksinäiset palstailijat! Itse olen ulkomailla.
Eikö ketään yksinäistä Jyväskylässä?
Miksi sinulle ei kelpaa kalataisesi seura?