Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi menkkojen aikaan

Vierailija
04.11.2023 |

Kiihottuuko puolisosi menkkaseksistä vai panikoituuko ja lukittuuko hän ? Miten mies osaa käsitellä luonnollisia asioita ? Nauttiiko hän erityisesti ?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiihotun, miesparka on hyytelönä, lol !

Vierailija
2/13 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään kumpikin seksistä enemmän ilman menkkoja, kun tuntuu molemmista paremmalta. Silti seksiä on menkkojenkin aikaan, ei siinä ole mitään kummallista, pyyhe vain alle. Vuotoni on runsasta pari ekaa päivää jonka vuoksi on välillä liiankin liukasta menoa eikä siksi tunnu kummastakaan yhtä hyvältä kuin ilman menkkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vuoto sen verran niukkaa ettei vaikuta seksiin. Ekana päivänä tulee vähä enemmän mut Sillon ei oo pakko tehä mitään. Itse en oikein välitä silloin. Mutta viime kerralla mun vanhempi sponssimies halusi nähdä vaikka yritin perua tapaamisen kun menkat alko.

Vierailija
4/13 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK

Vierailija
5/13 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi enkä ole koskaan voinutkaan edes ajatella seksiä menkkojen aikaan. On niin valtavat kivut ja oksettaa eikä pysty olemaan kerta kaikkiaan missään asennossa. Ei pysty ilman seksiäkään esimerkiksi parina ekana päivänä istumaan tai kävelemään niin ei ole puhettakaan esimerkiksi lähteä kouluun tai töihin. Mikään särkylääke ei ole auttanut tähän mennessä. Koko alakerta on ihan krampissa. Klitorikseen ei pysty koskemaankaan esimerkiksi ei pysty ekana päivänä pesemään vedellä sillä sattuu niin kamalasti. Haluut on ihan nollassa. Mulla on muutama tällainen samanlainen ystävä ja ihmettelen ihan tosiaan näitä ketkä pystyy seksiin menkkojen aikana.  Mitä helvetin kiihottavaa tässä voi jonkun miehen mielestä olla..?

Vierailija
6/13 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies ajaa kelissä kun kelissä.

😉

Vierailija
7/13 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukan langat tuntuvat menkkojen aikana erityisen selkeästi, joten ei niin innokkaasti pane pohjaan saakka menkkojen aikaan. Ei verta pelkää, mutta tämän ja sotkun takia menkkaseksiä meillä harvemmin on

Vierailija
8/13 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen aika mulle on suihinottoa tarjolla. Se onkin menkkojen ainoa hyvä puoli.

Vierailija
9/13 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkkojen aika mulle on suihinottoa tarjolla. Se onkin menkkojen ainoa hyvä puoli.

Miten tyydytät naisesi menkkojen aikana?

Vierailija
10/13 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tyydytät naisesi menkkojen aikana?

Tulihan se odottamani kysymys sieltä.

En mitenkään. Koska hän ei halua seksiä menkkojen aikana. Niiden jälkeen aina, kun hän sitä haluaa. Tyydyttikö vastaus sinua?

Vierailija
11/13 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin siihen, kun kerran lensi naamalleni verta/muuta, kun vaimo ratsasti takapää naamaani päin...

Vierailija
12/13 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta paljoo mitenkään. Kortsun kanssa mennään niin kun muutenkin.

Vierailija
13/13 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat voi olla niiiin erilaiset jopa samalla ihmisellä eri kerroilla et varmaan riippuu siitä. Ennen ne häiritsi omaa elämää noin viisituhatta kertaa enemmän. Silloin tolkuissa pysyminen vei kaikki voimat, huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme