Miksi kukaan on kateellinen ystävälleen?
Yksi ystävistäni suoraan sanoi, että on minulle kateellinen. En ymmärrä miksi. Olen ihan tavallinen tyyppi, ja teen ihan tavallisia asioita.
Silti hän puhuu usein kuinka aina saan uusia ihmisiä elämääni, kuinka minusta kaikki pitää jne.
Omasta mielestäni asia ei ole ihan noin. Onko muilla ollut samankaltaista? Olen huomannut tämän jo vaikuttavan ystävyyssuhteeseemme. Hän ei enää halua käydä kanssani ulkona, mutta silti soittelee ja viestittelee usein..
Kommentit (3)
Naiset ja niiden ihmeelliset kateuden aiheet. Tyttis kadehti yhden tutun sääriä. Meni ihan hiljaiseksi kun sanoin mitä sitten? Sä olet ainakin 10 kertaa seksympi. Tää on kesäterassi muisto.
Kateus on katsojan sielussa. Ei kateellinen tarvitse mitään erityistä ulkoista yllykettä, hän on kateellinen kun kuvittelee että joku asia, joka on toisella, on häneltä pois.
Se tavallisuus varmaan on juuri se miksi hän tuntee noin. Oletko viettänyt normaalin onnellisen lapsuuden, saanut hyvän itsetunnon, et ahdistu ihmisten kanssa jne? Joku, jolle kaikki tuo on toisin, voi kadehdia sellaista. On kuitenkin kurjaa miten hän purkaa tunteensa sinuun eikä vaan opettele käsittelemään asiaa niin ettei tuntisi enää kateutta.