Palautuuko seksi halut koskaan
Terve lasten saannin jälkeen emännältä on seksi halut vallan hukassa ennen lapsia ei tarvinnut kun vähän kullia näyttää niin oli heti siinä kiinni mutta nyt lasten syntymän jälkeen ei puhettakaan seksistä muuta kuin joskus ja jouluna. kun koitan ottaa asiaa puheeksi toinen ahdistuu todella paljon ja menee ihan lukkoon sanoo vaan että yksin kertaisesti ei halua ja välillä kun seksin harrastaminen käy emännälle joudutaan lopettamaan kesken kun rupee pillu sattumaan...mikä neuvvoksi runkkaamalla vähän saa helpotusta mutta ei se kauan auta
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Naisena pakko kommentoida tähän et liian usein naisella käy niin että ne halut vaan loppuu siihen omaan mieheen ja lasten isään, onko suhde sitte alunperinkin ollut liian kaverillinen mutta haluttu sitä perhettä niin kovasti? Totuus paljastuu kun tavoite saavutettu.
Itellä kävi näin, mitään kipua ei kyllä ollut. Suhde oli vaan muuttunut peruuttamattomasti. Näin että exälle riitti se aika arkinen jopa tunteeton seksi ja ei tavallaan tajunnut sitä mitä yritin selittää läheisyyden ja sellasen romanttisen tunnelman tarpeesta. Meillä lapset siinä vaiheessa oli jo isoja eli mahdollista olisi ollut. Terapiassakin käytiin mutta lopulta päädyttiin eroon pitkän yrityksen jälkeen. Harmittaa tosia paljon ja yritin todella sillon pitää perheen kasassa. En voi sanoa että seksin takia erosin mutta iso merkitys sillä oli.
Ei se seksi ole tunteetonta. Kyllä mies joka on tehnyt lapset rakastamansa vaimon kanssa rakastaa edelleen vaimoaan. Vaimo on vaan haluton ja tekee kaiken lähestymisen hankalaksi. Siinä on miehen vaikea tietää miten lähestyä vaimo, kun mies tekee kaiken väärin. Kaikki lähestyminen on vaimon mielestä seksiin johdattelua, vaikka ei olisi. Luulen, että naiset monesti itse kehittävät nämä ajatukset omassa päässään. Ehkä jotain keskustellaan, mutta nainen odottaa jotain mieheltä, mutta ei sano. Vaimot lähtee baariin ja muualle lasten saannin jälkeen ja mies jääköön kotia huolehtimaan lapsistaan. Tässä sitä eroa alkaa syntyä. Baarissa saakin sitä huomiota ihan erilailla kuin kotona. Vaimo ei antanut mitään mahdollisuuksia minulle. Omalle miehelle ei ollut aikaa. Lopulta, kun vaimo kuunteli minua, syytin vain häntä pettämisestä. Vaimo itkee että nyt kuinka olen hyvä mies. Tiedän, siksi avioonkin mentiin. Vaimo vaan sokeutui siinä välissä. Sen pituinen se avioliitto.
Meillä on käynyt näin. Vieraat kyllä kelpaisivat mitta minä en. Ja nainen on itse ajanut lasten myötä seksielämämme pikaseksiin, aina kuuluu se "äkkiä sitten" nyt se on muuttunut jo oletusarvoksi ja mikään ehdottamani, nuoleminen yms ei kiinnosta
Ihan sama kokemus. Minä kyllä epäilin tuossa vaiheessa jo pettämistä, koska vaimo ei halunnut nähdä minua. Seksi oli nopeasti nyt lusikassa.
Vaimo tappoi minussa sen rakastajan. Pitkään tuota olematonta pikaseksiä teki sen, että minusta tuli minuuttimuna ja peniksestä katosi kovuus. Niiden myötä meni myös lopulta itsetuntokin.
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Aphan sanoi, että se nainen haluaa seksiä, mutta se sattuu. Ei sillon ole kysy seksihalujen puuttumisesta. En tiedä, kuinka kauan synnytyksen jälkeen on normaalia että on kipua. Sen te voitte selvittää lääkäriltä.
Kuten on jo sanottu, seksiä voi harrastaa muutenkin. On suuta, käsiä, tissien väliä, varmaan jalkojenkin väliin voi panna (en nyt tarkoita pillua).
Outo kommentti. Taitaa olla luetun ymmärtämisessä hankaluuksia. Ap aloituksessaan nimenomaan kirjoittaa että vaimonsa sanoo ettei yksinkertaisesti halua seksiä.
No jos sattuu, niin sattuu, ja ae ei sitten ole seksiä. Ei kuulu sattua. Jos sattuu ei halua seksiä, onko käsitetty.
Jos mieheen sattuisi ei he ryhtyis seksiin, vai kuinka?
Seksin ei pitäisi tehdä kipeää, joten synnytyksissä on voinut tulla jotain vaurioita ja jos on vaikka ommeltu, niin helposti voi tehdä kipeää. Lisäksi hormonit voivat tehdä sen, että paikat ovat kuivat ja kirvelevät. Tähän asetelmaan kun harrastaa seksiä, niin värkki on kipeänä monta päivää ja hiivatulehdusta pukkaa. Ei tarvitse ihmetellä jos seksi ei maistu.
Oikeasti ensin gynekologille (joka on erikoistunut synnytysten jälkeisiin ongelmiin). Sitten liukkarit, estrogeenivoiteet, lihasten jumppaus.
Kuinka paljon huomioit ja hellit vaimoasi ilman seksuaalista vaatimusta? Tällä on oikeasti todella suuri vaikutus silloin, kun pikkulapsiaikana äidin ajasta menee 90% lasten kanssa olemiseen, lapsiajan suunnitteluun, tavallisiin perhe-elämän pyörittämiseen liittyviin asioihin, kuten kaupassa käyntiin, ruuan laittoon, perussiivoukseen, pyykinpesuun yms.
"Kuten on jo sanottu, seksiä voi harrastaa muutenkin. On suuta, käsiä, tissien väliä, varmaan jalkojenkin väliin voi panna (en nyt tarkoita pillua)."
Kovin on mieslähtöinen tässä ajattelu, eli viis naisen nautunnosta, kunhan mies saa PANNA.
Meillä aikoinaan synnytyksen jälkeen mies tyydytti minut käsin tai suulla, koska minulla oli halu tallella ja alapää oli tikkejä täynnä. Ei mun mies ajatellut ensimmäisenä omaa munaansa ja panoja, vaikka kyllä minäkin hänet hoitelin muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin lopeta käyttämästä naisestasi termiä "emäntä"
Mieti tekemiäsiäsi, sanojasi, äänensävyjäsi tai tekemättömiäsi. Naiset ovat herkkiä ja "seksi" lähtee aina päänsisältä vaikka feministit hehkuttavat kaiken lähtevän klitoriksesta, mutta tämä on harhaa...
Kokeile tehdä itse ryhtiliike itsessäsi ja ole empaattinen luomalla naisellesi tuntemus rakastetutuksi tulemiseksi ilman "pillu vonkausta" pienillä teoilla, sanoilla, eleillä, äänen sävyillä, kosketuksilla.
Kun hän kokee aitoa välittämistä, turvallisuutta ja ennen kaikkea rentouttavaa olotilaa lähelläsi saatta "lukko" aueta ja löydätte uudelleen läheisyyden, asiat ovat muuttuneet, niin, kuin itse totesit, nyt vain sinä olet samallainen, joten helpointa on muuttaa omaa toimintaasi...jos mieli tekee
T. M55Tku
Tämän kirjoittaja ei taatusti ole mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin lopeta käyttämästä naisestasi termiä "emäntä"
Mieti tekemiäsiäsi, sanojasi, äänensävyjäsi tai tekemättömiäsi. Naiset ovat herkkiä ja "seksi" lähtee aina päänsisältä vaikka feministit hehkuttavat kaiken lähtevän klitoriksesta, mutta tämä on harhaa...
Kokeile tehdä itse ryhtiliike itsessäsi ja ole empaattinen luomalla naisellesi tuntemus rakastetutuksi tulemiseksi ilman "pillu vonkausta" pienillä teoilla, sanoilla, eleillä, äänen sävyillä, kosketuksilla.
Kun hän kokee aitoa välittämistä, turvallisuutta ja ennen kaikkea rentouttavaa olotilaa lähelläsi saatta "lukko" aueta ja löydätte uudelleen läheisyyden, asiat ovat muuttuneet, niin, kuin itse totesit, nyt vain sinä olet samallainen, joten helpointa on muuttaa omaa toimintaasi...jos mieli tekee
T. M55Tku
Tämän kirjoittaja ei taatusti ole mies!
Olet väärässä, olen ihan normi CIS mies, ehkä hieman enemmän perehtynyt naisten tyydyttämiseen syvällisesti useammalla tasolla...
M55Tku
Vieraissa käyminen lisää puolison kanssa harrastettavan seksin määrää noin 50%. Elinsovitte että kumpikin käy vieraissa, niin homma palaa ennalleen.
Vastaus kysymykseesi palautuuko halut koskaan riippuu siitä mistä haluttomuus aiheutuu. Se voi joko
a) palautua imetyksen loputtua jos johtuu hormoneista.
b) palautua leikkauksen jälkeen tai ei koskaan, jos johtuu synnytysvauriosta. Osa voidaan korjata leikkauksella, osa ei.
c) palautuu joskus jonkun toisen kanssa, jos syynä olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseesi palautuuko halut koskaan riippuu siitä mistä haluttomuus aiheutuu. Se voi joko
a) palautua imetyksen loputtua jos johtuu hormoneista.
b) palautua leikkauksen jälkeen tai ei koskaan, jos johtuu synnytysvauriosta. Osa voidaan korjata leikkauksella, osa ei.
c) palautuu joskus jonkun toisen kanssa, jos syynä olet sinä.
Ja riippumatta syystä, niin jos palautuu niin ei palaudu AP:tä kohtaan.
Jos vaimoa ei ole tähän mennessä kiinnostanut sen enempää ruveta selvittämään ja ratkaisemaan teidän ongelmaanne, niin ei sitä tule kiinnostamaan se jatkossakaan.
Jos mielit, että sinullakin on vielä seksielämää, niin lähde etsimään sitä suhteen ulkopuolelta heti eikä viidestoista päivä.
Muuten huomaat jonkun vuoden päästä, että vaimollasi onkin seksielämää, mutta sinulla ei ja se todennäköisesti iskee sillä tavalla, että sinulla ei ole sen jälkeen mahdollista saada sitä ulkopuiolistakaan seksielämää.
Jos haluat hoitaa homman siististi, niin ilmoitat vaimollesi tarkan ajankohdan johon mennessä pitää tapahtua konkreettisia toimia teidän välisenne seksielämän henkiin herättämiseksi tai muutoin sinä vedät siitä omat johtopäätelmäsi.
Synnytyksen jälkeen on ihan normaalia, ettei seksi vuoteen maistu. Tämä johtuu hormonaalisista syistä, mm. imetyksestä. Kyllä se siis palautuu. Jos kipuja on, yhdynnästä kannattaa pitää taukoa ja käydä lääkärissä. Esim yhdynnän voi korvata nuolemisella tms.