Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät jäivät vaivaamaan

Vierailija
03.11.2023 |

Puolisoni ja minä olemme olleet kerran jo naimisissa.

Itselläni oli pienen budjetin häät ekalla kerralla, tietenkään en ajatellut uusia häitä tulevan. Eron jälkeen mietin, että en koskaan edes menisi naimisiin. Kunnes sitten tapasin nykyisen mieheni. Hänellä oli ollut todella hienot ja kalliit häät ensimmäisestä liitosta. Karkasimme naimisiin, ilman mitään valojen vannomisia, ilman kunnon häämekkoa, ilman kunnon hääkuvia. Kävimme maistraatissa ja syömässä. Ja nyt vaan jälkeen päin mietin, kuinka olisin halunnut että häihin panostettaisiin sittenkin. Vertaan itseäni jopa hänen exään, mietin että heidän liittoa hän arvosti enemmän ja hän oli suuri ensirakkaus ja minä en mitään. Tämä toki liittyy enemmän itsetunto-ongelmiini, eikä pidä paikkaansa ja työstän asiaa. 

Onkohan tyhmää yli kahden vuoden jälkeen pitää jonkunlaiset hääjuhlat edes? En tiedä, asia surettaa minua päivittäin, vaikka hääpäivämme oli kaunis tunnelmaltaan ja rakastamme toisiamme.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan näitä "tulkaa juhlimaan meitä ja maksakaa siitä 120 e" jälkikäteen järjestettyjä hääjuhlia. Ei mitään mieltä tuhlata omaa päiväänsä moiseen.

Vierailija
2/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät ovat ihana asia. Mitä, jos pitäisitte juhlat, kun olette olleet esim 5 v naimisissa ?

Vierailija
4/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä 40 v tai 50 v juhlat, kun niiden aika on. Toki häätkin voi pitää, mutta eihän se enää ole sama. Itse unohtaisin koko jutun.

Vierailija
5/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häät ovat ihana asia. Mitä, jos pitäisitte juhlat, kun olette olleet esim 5 v naimisissa ?

Ai jonkilaisena "saavutuksena" 😂

Vierailija
6/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan näitä "tulkaa juhlimaan meitä ja maksakaa siitä 120 e" jälkikäteen järjestettyjä hääjuhlia. Ei mitään mieltä tuhlata omaa päiväänsä moiseen.

Mua ei kiinnosta siis mitkään ökyjuhlat, meille ei edes tulisi paljoa vieraita ja ei todellakaan olla rahan tai lahjojen perässä. Haluisin vain juhlia kaunista liittoamme silti vähän suuremmin, kuin mitä oli nyt. Kaksi todistajaa ja arkinen meno.

ap

Vierailija
7/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hääjuhla kun menet 3.kerran naimisiin. 3. kerta toden sanoo.

Huvittaa että joku haluaa prinsessahäät vuosien päästä jos vielä kumpikin ootte massa-avioitujia.

Vierailija
8/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jonkilaisena "saavutuksena" 😂

Tässä voisi olla hyvä markkinarako nykyaikana. "Ikinä ei uskottu, että näin kauan oltaisiin naimisissa, mutta tässä sitä vaan ollaan. Onnea meille! Vuoden päästä voikin olla jo ero taas vireillä..."

Vierailija
9/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta siis mitkään ökyjuhlat, meille ei edes tulisi paljoa vieraita ja ei todellakaan olla rahan tai lahjojen perässä. Haluisin vain juhlia kaunista liittoamme silti vähän suuremmin, kuin mitä oli nyt. Kaksi todistajaa ja arkinen meno.

ap

Jokin muistaminen nyt vaan sattuu kuulumaan asiaan kun juhlitaan. Myös pukeutuminen jne stressaa väistämättä. 

Vierailija
10/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa että joku haluaa prinsessahäät vuosien päästä jos vielä kumpikin ootte massa-avioitujia.

Itse olen lähtenyt ekasta liitosta väkivallan vuoksi. Puolisoni ex taas petti häntä vuosia. 

Ihan kumpikin on sillä mielellä ollut ekallakin kerralla, että oisi loppuelämän juttu ja muiden kanssa ei olla yms.  Jos toinen hakkaa tai pettää, niin siihenkö pitäisi jäädä tai uuden kanssa ei ainakaan saisi mennä naimisiin?

Vierailija
11/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jokin muistaminen nyt vaan sattuu kuulumaan asiaan kun juhlitaan. Myös pukeutuminen jne stressaa väistämättä. 

Ja muutenkaan ei oikein enää tässä iässä jaksa mitään vähän turhan kuuloisia juhlia.

Historiaa ei voi kirjoittaa uudelleen. Te teitte valinnan, elä sen kanssa. 

Weddings were so dull.
12/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

AP:n puoliso taitaa olla korkkaamassa pikkujoulukautta käyntiin ja AP rypee kotona kyykkyviinin aiheuttamassa itsesäälinousuhumalassa...

Vierailija
13/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jotenkin tuntuu oudolta..Eikö se riitä että teillä on kaunis liitto ja toisenne? Juhlikaa kahdestaan yhteistä liittoanne, miksi sitä pitää jälkikäteen muille hehkuttaa. Jotenkin tulee olo, ettei kaikki ookaan ihan kunnossa. Vähän sama kuin jos pari hehkuttaa somessa rakkauttaan, suhde on taatusti ongelmissa ja ero tulossa vuoden sisällä. 

Vierailija
14/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhli jotain muuta, ehkä tasavuosisynttäreitä tai jotain, mitäs keksit. Yksi tuttu ei juhlinut 50-v syntymäpäiviään, mutta sitten tulikin hinku juhlia 52-vuotisjuhlia suureellisesti, kun paria vuotta aikaisemmin ei niitä juhlia ollut. Silloin piti järjestää joku "amazingrace"-tyylinen seikkailurata ja juhlat päälle, jostain kumman syystä allekirjoittanut oli silloin matkoilla.. ja olinkin, otin äkkilähdön, kun nauratti, ettei voinut silloin oikeana vuonna juhlia. Silloin olisinkin voinut auttaa niissä järjestelyissä..

Vierailija
15/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat nippuun ja bileet pystyyn. Kyllä se otsetunto siitä kohenee

Vierailija
16/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en kelpaa vieraaksi niihin aitoihin häihin, niin en tule 5 vuotta myöhemmin rääppiäisiinkään!

Vierailija
17/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lähtenyt ekasta liitosta väkivallan vuoksi. Puolisoni ex taas petti häntä vuosia. 

Ihan kumpikin on sillä mielellä ollut ekallakin kerralla, että oisi loppuelämän juttu ja muiden kanssa ei olla yms.  Jos toinen hakkaa tai pettää, niin siihenkö pitäisi jäädä tai uuden kanssa ei ainakaan saisi mennä naimisiin?

Seli seli 

Vierailija
18/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut ja uskon juuri noin etten enää koskaan mene naimisiin, mutta jos niin haluaisin juurikin tuollaiset äärettömän pienet, koska naimisiin menisin hänen ja minun takia en kenenkään muun. Pieni intiimi tilaisuus tuntuisi vielä enemmän merkitykselliseltä kun ei olisi tarvetta näyttää kenellekään mitään, vaan me vain.

Vierailija
19/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa minun itsetunnon kohotusjuhliin? Otapa nyt se järki käteesi. Sinun epävarmuutesi ei korjaannu millään teennäisillä juhlilla. 

Vierailija
20/38 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee niitä on jälkeenpäin pitää. Kun hääjuhla ja avioliittoon vihkiminen liittyvät saumattomasti yhteen.

Pitäkää vaikka 10-vuotishääpäiväjuhlat sitten aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi