Mitä tästä pitäisi ajatella? Mies tarkastaa ajan koska olen viimeksi ollut paikalla Whatsapp
Olemme siis kaukosuhteessa ja omien sanojensa mukaan häntä vaivaa se, jos emme mene samaan aikaan illalla nukkumaan ja näkee aamulla että olen ollut paikall Whatsappissa hänen mentyä nukkumaan. Kysyin miksi se vaivaa eikä osannut vastata. Myöhemmin kertoi olevansa vain huolissaan siitä etten saa riittävästi unta mutta se kuulosti minusta tekosyyltä..
Mua ahdistaa hieman tuollainen käytös. Miten reagoisit
Kommentit (20)
Mustasukkainen ja kontrolloiva. Ottaisin paikallaolo+jutun pois whatsappista ja sanoisin miehelle että saan nukkua ja viestitellä kenen kanssa haluan. Jos se suuttuisi niin suhde olisi siinä.
Selvästi mustasukkainen. Muka huolissaan. Paskat :D
Huolissaan olen: siihen valekaapuun sairaat mustasukkaiset pukee aivoituksensa.
Itse en ymmärtänyt yhtään kun kerran yks mies vahti paikalla oloani whatsapissa, en kommentoinut mitään vaan hekoheko vaan sanoin kylmästi. Kuuli äänestä, että mulle ei kannata niin typeristä asioista alkaa kyseleen, eikö kyselly.
toisen puhelin ei kuulu toiselle!
Vierailija kirjoitti:
Selvästi mustasukkainen. Muka huolissaan. Paskat :D
On se huolissaan. Siitä että tulee petetyksi
Välivainion mustasukkaisuumurhan Esa tutki sen naisen puhelimen! Sen tutki juuri ennen laukauksiakin, sairaat pitää unohtaa HETI ENSIMERKIN JÄLJEEN.
Älä ole enää yhteydessä mieheen. Laita sitä ennen selväsanainen viesti, ettei tästä tule mitään ja että et halua hänen ottavan enää yhteyttä.
Ihana elämäni ilman parisuhteita!
t. Kaunis nainen
Voi olla että ajattelee, kelle muulle puhut jos et hänelle, kun hän on nukkumassa.. Tai jos oot aamulla käynyt paikalla etkä oo toivottanut hyvää huomenta. Some on siitä nykyään hassu, et joillakin voi viestittely saada samoja reaktioita kuin vaikka kasvotusten puhuminen. Esimerkki, Jos vaikka et vastaa johonkin viestiin, mutta olet nähnyt viestin, niin se voi aiheuttaa saman fiiliksen kun jos et vastaisi kasvotusten johonkin asiaan vaan jättäisit huomioimatta.
Siis apua. Juokse! En kuuntelisi tuollaista hetkeäkään, mitä ihmettä. Ettäkö sinun pitäisi mennä nukkumaan samaan aikaan kun joku muu jossain muualla. Hän on t o d e l l a mustasukkainen ja kontrolloiva. Pelkää että teet jotain kun hän nukkuu. Jo se että miesystävä kommentoisi tuollaista asiaa (että seuraa milloin olen hereillä) olisi kyllä valtava turn off. Tilanne tulee pahenemaan ja pahasti. Nyt kannattaa ap toimia. Läheltä mustasukkaista parisuhdetta seuranneena, et arvaakaan millaiseen helvettiin homma vähitellen voi luisua.
Mulle tulee ainki mustasukkanen olo jos mun mies on yömyöhään wa. Tuntuu pahalta
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että ajattelee, kelle muulle puhut jos et hänelle, kun hän on nukkumassa.. Tai jos oot aamulla käynyt paikalla etkä oo toivottanut hyvää huomenta. Some on siitä nykyään hassu, et joillakin voi viestittely saada samoja reaktioita kuin vaikka kasvotusten puhuminen. Esimerkki, Jos vaikka et vastaa johonkin viestiin, mutta olet nähnyt viestin, niin se voi aiheuttaa saman fiiliksen kun jos et vastaisi kasvotusten johonkin asiaan vaan jättäisit huomioimatta.
Selvästikin pelkää. Ja sehän tuossa pelottavaa onkin. Aikuisella on oikeus viestitellä lähipiirinsä kanssa niin paljon kuin lystää, eikä sitä puoliso voi ja saa kontrolloida. Siksi ap:n kannattaa todella ottaa etäisyyttä.
Ja aikuisen ei tarvitse vastailla orjana sekunnissa, peläten että toinen suuttuu jos en heti vastaa ja näkee että olen käynyt whatsapissa. Vastaa sitten kun on rauha ja haluaa vastata. Sen kyttääjän täytyy kasvaa ja rauhoittua ja antaa jokaisen hoitaa kommunikaatio tyylilleen sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee ainki mustasukkanen olo jos mun mies on yömyöhään wa. Tuntuu pahalta
Hoida pääs kuntoon
Onko tuo se sama mies, joka ei hyväksynyt, että peruit treffit sairaana, vaan lähti tulemaan junalla 170 km päästä?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä seuraa, milloin mieheni on ollut whatsapissa. Miksi ihmeessä seuraisin? Suhde perustuu luottamukseen. Mitä se estää, jos hän ei kävisi whatsapissa? Hän voisi yhtä hyvin olla yhteydessä haluamillaan henkilöihin viestien, sosiaalisen median, puhelun tms kautta.
Ap, sano miesystävällesi, että valvot ja pidät yhteyttä juuri niin kuin haluat. Älä missään nimessä ala vältellä illalla whatsapissa oloa miehesi takia. Tuolla tiellä ei ole mitään loppua jos sille lähdet. Kohta hän määrää ketä saat tavata, ketä et, tivata miksi kauppareissulla meni niin kauan jne
Seurailin itsekin ex mieheni paikallaoloa WA:ssa ja Mesengerissä koska en luottanut häneen. Hän oli todella ihmeellisiin aikoihin paikoilla mm jatkuvasti illat ja öisinkin myöhään ja aamuöisin. Nämä olivat päiviä jolloin hän ei ollut luonani. Lopulta selvisi että pyöritti siinä minun ohella muitakin naisia. Kusipää on aina kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja jos ei avoimesti voi kertoa siitä. Jotain on silloin pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja jos ei avoimesti voi kertoa siitä. Jotain on silloin pielessä.
Avoimesti kertoa? Kertoa mitä? Ja miksi? Yhdenkään aikuisen ei tarvi tilittää kenellekään, miksi on whatsapissa silloin kun on. Sen joka sitä seuraa ja kyylää pitää alkaa käsitellä ongelmiaan itse.
red flag