Viestiäänimerkki kännykkään
Yöllä pari kertaa, mutta ei ollut tullut viestejä kun tarkistin.
Olisitko huolissasi tai ihmettelisitkö. Ei appejä, mistä tulisi tai ei pitäisi olla. Juu voi laittaa äänet pois toki jatkossa.
Kommentit (3)
Lisään vielä: ja kun mainitsin oudoista viestiäänistä miehelle sanoi "hullu". "Ne oli lapsen puhelimesta" Hän on itsekin häiriintynyt joskus viestiäänistä, mitä tullut yöllä lapsen puhelimeen.
Ei tällä kertaa ne oli kyllä mun puhelimesta, sanoin miehelle. Meillä täysin eri merkkiäänet. Enpä tiedä mitä mies tuumi sen jälkeen.
Ja koska puhelimeni viestit toimineet, joskus oudosti eli tulleet esim. jälkikäteen, mitä on lähetetty, soitin vielä yhdelle läheiselle, että ei hän vaan ollut jotain viestejä yrittänyt lähettää. Olen nimitin huomannut että tekniikka ei aina toimi, niin kun pitäisi.
Ei ollut lähettänyt mitään.
Mulla on sama ääni tekstiviesteihin, whatsappiin, signaliin, säätiedotuksiin (niitäkin tulee kahdelta eri taholta), puhelimen omiin ilmoituksiin (tarkista laturipistoke siellä on kosteutta-tyyliset), sähköpostit (kaksi eri sähköpostia) kalenterimerkinnät ja mitähän kaikkea vielä. Eli jos joku piippaa, niin en välttämättä katsomalla edes tajua, että mitä se piippaus oli tarkoittanut, usein se on joku säätiedotus tai puhelimen oma ilmoitus.
Katsoitko, ettei ne ollut notifikaatioita?