Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarjottiinko sinulle 90-luvulla työttömänä olleelle

Vierailija
03.11.2023 |

Alle 30v naiselle paikkaa topless tarjoilijana? Itselleni ei koskaan  vaikka olin parikymppinen ja hoikka nainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tämä mielikuva ei katoa verkkokalvoiltani ikinä. Ammattivalittaja topless-tarjoilijana.

Vierailija
2/8 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut nettiä silloin. Nyt kukaan ei maksa extrahintaa oluesta ninnin nipsujen näkemisestä. Pitää nähdä majavan henkitorveen saakka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö mieli 90-luvun pahimpaan lama-aikaan ryhtyä yrittäjäksi? Todennäköisesti EI. Miksi siis nytkään?

Vierailija
4/8 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarjottu. Olin kyllä tarjoilijana, mutta ihan paita päällä ja housut jalassa.

Vierailija
5/8 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Niitä oli siellä työkkärin seinällä, mutta ei tuputettu kellekään.

Vierailija
6/8 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puolisen vuotta työttömänä ysärin lopussa (valmistumisen jälkeen ennen kuin sain ekan työpaikan). Tuona aikana ei minulle työkkäristä tarjottu yhtään työpaikkaa, yhteen työvoimakoulutukseen (sellainen, josta pääsi suoraan töihin uuteen Prismaan) hain ja olisin päässyt, mutta sainkin sitten toisen työpaikan IT-alalta.

Vierailija
7/8 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Oulussa tarjottiin

Vierailija
8/8 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta muuten synkimpään lama-aikaan oli duunia, jota skidit ei enää tee, kuten: golfkenttä, tässä on kuokka, lapio ja kesä aikaa kääntää kenttä kivistä 10t/pv, telakalla:kanna kamoja 12t/pv ( ja makaa kipeenä kipugeeliä raajoissa ), siivoa viikonlopun aikaNA 50 tuntia normi viikon lisäksi ( siis lukio ) , muuta maalle poimimaan mansikoita... tossa noi älyvapaimmat hommat. Sitten olikin tyytyväinen, kun pääsi kauppaan hyllyttämään ja siitä sitten laskutushommiin ja niin edelleen.