Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help. Normaalia hiusten lähtöä!? Pyyhkeellä kuivatessa, kun halaa parikymmentä sekunttia niin hiuksia irtoaa n. 5-7

Vierailija
02.11.2023 |

Eli, kun hankaan eripuolelta päätä noin parikymmentä sekunttia.

Minulla on pitkät hiukset.

Katsoin tarkkaan, että pyyhe oli karvaton ja laskin siihen ilmestyneet karvat.

Hankasin kerralla n. 20 sekunttia ympäri päätä ja joka kerta hiuksia oli pyyhkeessä n. 5-7kpl.

Apua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo ole edes paljoa. 

Vierailija
2/7 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hankaat pyyhkeellä hiuksia?! Ihan erityisesti haluat, että niitä irtoaa?

Vierailija
4/7 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun kuivasin hiuksia.

Ap

Vierailija
5/7 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivityäin irtoaa n 100 hiusta. 

Vierailija
6/7 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia painellaan pyyhkeellä kuivatessa, ei hierota. Mitä pidemmät hiukset sen isommalta määrältä irtohiukset vaikuttaa. Jokaisen pesun jälkeen hiustukko pesuhuoneen lattiaritilällä. Omat paksut hiukset ulottuu takamukseen asti.

Vierailija
7/7 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta yhtään paljolta. Hiuksia pestessä saattaa irrota jopa 250 hiusta. Kokeile tukistustestiä (kuiville hiuksille): ota eri puolelta päätä pieniä hiustukkoja sormien väliin ja nykäise kevyesti. Jos hiuksia lähtee 1-3 kerralla niin se on normaalia. 

ihan samaa asiaa olen itse tänä syksynä tarkkaillut, hiuksia tuntuu lähtevän pesussa hirveästi. Lattiakaivon ritilässä niitä on aina kunnon läjä. Onko sinulla/muilla? Mietin liittyykö ikään (47v oon) vai pitäisikö huolestua. Onko muilla vaihdevuosia kohti kulkeville sama havainto? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän