Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon katselette salilla treenatessanne muiden herkkupeppuja ja kuinka onnistutte tekemään sen salaa?

Vierailija
02.11.2023 |

Tuijottaminen kun on vastoin salietikettiä ja muutenkin epäkohteliasta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en käy saleilla. Kaikki kyylät huohottaa hikisine sormineen, ärsyttäviä paikkoja.

Vierailija
2/23 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule juuri katseltua. Olen aika omissa maailmoissani, mietin ihan muita juttuja ja sarjapainoja, liikkeita jne.

Jos nyt aivan eteen tulee joku jossain härskisti häpyhuulien väliin kiskaistuissa trikoissa niin sitten ehkä rekisteröin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele koskaan tarkoituksella, katse kyllä nauliintuu autonomisesti kun kohde tulee tutkaan, ja aina jään kiinni. 

Vierailija
4/23 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan, kun keskittyminen menee kun ihailen peilien kautta itseäni. olen niin uskomaton mieskarkki. salin komein mies. ja fiksuin, ja varmaan rikkainkin.

Vierailija
5/23 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa itsekuria vaatii olla katselemattakaan.

En kuitenkaan halua olla häiriöksi. 

Vierailija
6/23 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se katselun kohde sitä tiedä, vaikka kuinka tuijottaisi, ellei ole silmiä selässä. Itse kyllä ahmin saliperseitä silmilläni aina kun sellaisen näen.

Vierailija
7/23 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tämän takia en käy saleilla. Kaikki kyylät huohottaa hikisine sormineen, ärsyttäviä paikkoja.

Siksi oletkin tuollainen pullukka ja säästyt katseilta. Miesten katse siirtyy automaattisesti omiin varpaisiin sinut nähdessäsi.

Vierailija
8/23 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija wrote:

Siksi oletkin tuollainen pullukka ja säästyt katseilta. Miesten katse siirtyy automaattisesti omiin varpaisiin sinut nähdessäsi.

Ohhoh, en tiennytkään että salilla käymisen näkee suoraan vartalosta, mahtaa siellä sitten olla tungosta jos siellä on kaikki muut paitsi pullukat. Ja kaikille naisille on toki tärkeintä että miehet katsoo ihaillen. Mikä voisikaan olla tärkeämpää?

Vierailija
9/23 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät perceet kyllä kuolataan

Vierailija
10/23 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan olipa eilen kiusallista kuin vatsoja jumppailin matolla ja just naaman eteen tuli joku akka persvakoon vedettyine iciw-pöksyineen. 🤦

Vierailija
11/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääpä ryhmäliikuntatunnilla takariviin. Ihan hetero nainen olen, mutta hämmentää nähdä liuta naisia heilumassa nenän edessä tiukoissa pyllyhousuissa.

Vierailija
12/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se katselun kohde sitä tiedä, vaikka kuinka tuijottaisi, ellei ole silmiä selässä. Itse kyllä ahmin saliperseitä silmilläni aina kun sellaisen näen.

/// Kyllä se tyttö saattaa nähdä samalla kun

peilistä itseänsä katselee. Sitten voi tulla vähän nolo tilanne, jos tyttö ei tykännyt. Saat

sitten vihaisen katseen häneltä.

Vierailija
13/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkääpä ryhmäliikuntatunnilla takariviin. Ihan hetero nainen olen, mutta hämmentää nähdä liuta naisia heilumassa nenän edessä tiukoissa pyllyhousuissa.

Ihana mielikuva.

Vierailija
14/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös naiset ja miehet ole eri saleilla, tietysti jos oma genre kiinnostaa niin silloin tilanne vakava

Vierailija
15/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkääpä ryhmäliikuntatunnilla takariviin. Ihan hetero nainen olen, mutta hämmentää nähdä liuta naisia heilumassa nenän edessä tiukoissa

Yleensä olen ryhmäliikuntatunnit aina eturivissä, mutta nyt sait uteliaisuuteni heräämään. Joku kerta lähiaikoina kokeilen tuota takariviä.

Ihan hetero nainen olen itsekin, mutta arvostan kyllä kauniita naisvartaloita.

Vierailija
16/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tilaisuuden tullen vilkaisen naisten herkkupeppuja, mutta nopeasti huomaamatta. Joskus tietysti voivat huomata pullotuksen toisen reiden kohdalla jos alkaa tekemään hieman heijaria päälle.

Vierailija
17/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollenkaan, kun keskittyminen menee kun ihailen peilien kautta itseäni. olen niin uskomaton mieskarkki. salin komein mies. ja fiksuin, ja varmaan rikkainkin.

Aika jännä että on kaikkea tuota ja samalla tämän palstan urpoin. 

Vierailija
18/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä että on kaikkea tuota ja samalla tämän palstan urpoin. 

Äläs nyt. Luulenpa, että tuo mieskarkki on kaiken lisäksi huumorintajuinen. 

Vierailija
19/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/3 osan täysin huomaamattomasti.

Vierailija
20/23 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin naisena rekisteröin hyvät takamukset, vaikka hetero olenkin.

Yritän katsoa, kuinka nuo naiset treenaavat ja millä painoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme