Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-deitti poisti kumin ilman lupaa, onko raiskaus?

Vierailija
01.11.2023 |

Eli oltiin sovittu, että kumi koko ajan, mutta mies poisti asennon vaihdon yhteydessä ilman lupaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Vierailija
22/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ratsasti itselleen orgasmin, eikä noussut pois päältä vaikka pyysin ja yritin käsillläni työntää pois, kun kerroin että tulee. Meillä oli tavallaan sopimus, ettei yritetä lasta. Tuosta syntyi lapsi. Hän tavallaan yksipuolisesti päätti lapsesta. Minä en halunnut, niitä oli jo riittävästi. Naisten seksuaalirikoksista ei pidetä melua.

No puhuitko tästä tapahtumasta kellekään? Menitkö poliisille tai muulle taholle? Tai nostitko asiaa muuten esiin?Jos et, niin miten sitten odotat, että joku tekee asialle jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kysele naisilta lupaa kumin poistoon. Mitenkä sitä kuselle menee tai jos  yöksi jättää hautumaan niin tulehdus tulee.

Vierailija
24/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin järjettömän kuuloista ja silti tota tapahtuu. Aikamoisen riskin ottavat niin tehdessään. Jos olisin mies, ni en koskaan ikinä uskaltaisi tehdä noin pelkästään itseni takia saati sitten että siinä riskeeraa molempien terveyden.

Vierailija
25/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamalin kanssa tapahtuu, suomalainen juro mies uskalla.

Vierailija
26/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. 

Nyt kukkahatut aika lopettaa harhaisuudet.

Vierailija
27/36 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen mies, mulle tinder nainen teki samoin. piti olla kierukka ja naisten kondomi, pantiin pimeässä. kertoi jälkeenpäin, ettei ollut kumpaakaan. no feministit ja miesten vihaajat, tuomitkaa nyt tämä nainen, mut raiskattiin!

Vierailija
28/36 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma on täynnä naisraiskaajia. sanovat että on kierukka tai syövät pillereitä ja sitten hankkiutuvat raskaaksi, kun haluavat lapsen. itse tiedän kaksi miestä, joille tehty tämmöinen pikku ylläri!

Vierailija
29/36 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pitäisi luokitella vammantuottamukseksi tai sen yritykseksi, jos ei onnistu tartuttamaan mitään. HIV-positiivisen ei tarvitse olla enää velvollinen kertomaan positiivisuudestaan, jos tällä on lääkitys käytössä. Tunnetuin HIV-mieskään ei saanut syytettä edes rikoksen yrittämisestä, koska lääkittynä tartuttamisen riski oli vain teoriassa tai hyvin marginaalinen.

Vierailija
30/36 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Miksi ihmeessä tällä on niin paljon alapeukkuja? Ongelma on tietenkin siinä miten todistat sen ettei ollut lupaa poistaa. 

Vierailija
31/36 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole. 

Nyt kukkahatut aika lopettaa harhaisuudet.

Ihan nopealla hakemisella selviää että on.

Vierailija
32/36 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maailma on täynnä naisraiskaajia. sanovat että on kierukka tai syövät pillereitä ja sitten hankkiutuvat raskaaksi, kun haluavat lapsen. itse tiedän kaksi miestä, joille tehty tämmöinen pikku ylläri!

Vinkki vain sinulle: ei kannata olla liian naiivi. Jos et halua isäksi, käytä kondomia tai pysy selibaatissa. Toki vasektomia on yksi vaihtoehto. Kondomia suosittelen jo mahdollisten sukupuolitautien takia, jotka ovat lisääntyneet kuin valtionvelka. Harva kun niin uskaltaa kertoa, että joo olihan tuossa tauti päällä tai ei ole käynyt kertaakaan testeissä. 

Vierailija
33/36 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehenä ihmettelen tällaisia kondominpoistajia. Ihan venäläistä rulettia paneskella randomeita paljaalla. Kiva sitten saada kuppa ja kuus muuta ja elarit päälle. Seksi on kyllä kivaa ihan turvallisestikin suoritettuna. M40

Vierailija
34/36 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehenä ihmettelen tällaisia kondominpoistajia. Ihan venäläistä rulettia paneskella randomeita paljaalla. Kiva sitten saada kuppa ja kuus muuta ja elarit päälle. Seksi on kyllä kivaa ihan turvallisestikin suoritettuna. M40

Kasarilla ihmisiä sentään valistettiin. Vanhempi sukupolvi tiesi nuoruudessaan erilaisia kondomimerkkejä toisin kuin tämän päivän nuoret (aikuiset). Vielä ysärillä oli paljon erilaisia turvaseksikampanjoita. Näin muistelen myös nuorisotalolla, jossa vierailin silloin koululaisena, oli joku juliste liittyen seksitauteihin: "Jos olet ollut yhden kanssa, olet ollut myös niiden muidenkin kanssa" vai miten se lause menikään. Iso osa HIV-tartunnoista on ihan itse hankittua, mitä tulee seksikäytökseen sukupuoleen ja seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta. Pannaan miesten illoissa ympäriinsä tai pannaan hu*ria ja ties mitä toyboyta ilman asiallista suojausta. Narkomaaneja sentään valistetaan paremmin HIV:sta ja heitä kehoitetaan hävittämään likaiset neulat. Eikä tietääkseni ketään narkomaania ole viety oikeuteen siitä, jos nyt jakasivat kavereiden kesken likaisia neuloja tartuttaen HIV:n. Olen vain miettinyt niitä tapauksia, joissa ihan tietoisesti ja omasta tahdostaan ihminen on harrastanut suojaamatonta sek-siä tuntemattoman kanssa ja sitten onkin yllättäen HIV saatu. Kuitenkin olettaisi aikuisen tietävän syy-seuraussuhteet. Paljon kovemmat tuomiot siitä saa verrattuna siihen, mitä Joensuussa lapsensa tappaneet äiti ja isäpuoli saivat tai lapsen/naisen rai skanneet.

Vierailija
35/36 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ratsasti itselleen orgasmin, eikä noussut pois päältä vaikka pyysin ja yritin käsillläni työntää pois, kun kerroin että tulee. Meillä oli tavallaan sopimus, ettei yritetä lasta. Tuosta syntyi lapsi. Hän tavallaan yksipuolisesti päätti lapsesta. Minä en halunnut, niitä oli jo riittävästi. Naisten seksuaalirikoksista ei pidetä melua.

Ette siis käyttäneet kondomia? Kyllä silloin sinulla on yhtä lailla vastuu lapsesta. Ulosveto ei ole luotettava ehkäisy.

Vierailija
36/36 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko miehen nimi ollut Moring? Aika vähällä pääsit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi