Tinder-deitti poisti kumin ilman lupaa, onko raiskaus?
Eli oltiin sovittu, että kumi koko ajan, mutta mies poisti asennon vaihdon yhteydessä ilman lupaa.
Kommentit (36)
Käytännössä kyllä, hänellä ei ollut suostumustasi suojaamattomaan seksiaktiin
On raiskaus, ehdottomasti. Vähintään seksuaalinen hyväksikäyttö.
Laskiko lastit siis sisääsi paljaalla? .. nice.
Itsehän olen tullut raskaaksi kun mies otti vaivihkaa kumin pois kesken kaiken. Huomasin sen kumin sängyn vieressä vasta aamulla.
Jos olisin silloin tajunnut että kyseessä on rikos niin asia ei olisi jäänyt siihen...
Vierailija wrote:
Itsehän olen tullut raskaaksi kun mies otti vaivihkaa kumin pois kesken kaiken. Huomasin sen kumin sängyn vieressä vasta aamulla.
Jos olisin silloin tajunnut että kyseessä on rikos niin asia ei olisi jäänyt siihen...
Etkö oikeasti tuntenut p*mpsassa valuvaa lastia?
rikosilmoitus tulille ja lasku perään jos tulit raskaaksi
oppivatpa olemaan tinderpanot prkl
Siis miksi ihmeessä joku poistaa kumin salaa? Sillähän saa itselleen elarit hankittua.
Eril taudeille ja raskaudelle yms altistaminen ja ylipäätään toisen vaatimuksesta kumin käyttöä kohtaan välittämättä jättäminen oman kyseenalasen nautinnon takia. Häkkiin ja avaimet kaivoon
Jaha,tarina tiina keksii taas juttuja vanhoista uutisista..
Kyllähän tuosta syytteen voi nostaa.
Toki minulle on miehenä käynyt niin, että väärän kokoinen kumi (liian tiukka) on kunnon panemisessa rullautunut naisen sisään. Sit lasti sisään ja muna ulos ja ihmettelyä että missä kumi. Sit sitä ollaan yhdessä sorkittu pimpistä.
Mutta jos on tietoisesti ottanut kumin veks, asia vaan eteenpäin!
Vaimo ratsasti itselleen orgasmin, eikä noussut pois päältä vaikka pyysin ja yritin käsillläni työntää pois, kun kerroin että tulee. Meillä oli tavallaan sopimus, ettei yritetä lasta. Tuosta syntyi lapsi. Hän tavallaan yksipuolisesti päätti lapsesta. Minä en halunnut, niitä oli jo riittävästi. Naisten seksuaalirikoksista ei pidetä melua.
Ei ole. Olisit voinut keskeyttää aktin, mutta et tehnyt koska tykkäsin paljaasta liikaa. Oma moka
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuosta syytteen voi nostaa.
Toki minulle on miehenä käynyt niin, että väärän kokoinen kumi (liian tiukka) on kunnon panemisessa rullautunut naisen sisään. Sit lasti sisään ja muna ulos ja ihmettelyä että missä kumi. Sit sitä ollaan yhdessä sorkittu pimpistä.
Mutta jos on tietoisesti ottanut kumin veks, asia vaan eteenpäin!
Ettei vaan kumi ollut liian löysä...
Pervoilua.