Isorintasten naisten yliseksualisointi
Että tää välillä tökkii. Sattuu pitämään ihan tavallisia vaatteita kun muutkin ja sua pidetään automaattisesti heruttajalutkana ja toljotetaan ihan häpeättömästi sun rintoja. Siis pitääkö sitä oikeasti pukeutua säkkivaatteisiin, että ihmiset lopettaa sen toljottamisen. Ja siis naisetkin harrastaa tätä toljottamista.
Kommentit (44)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Meiän työpaikalla kanssa yhtä nuorehkoa isorintasta naista slutsheimattiin selän takana. ”Miksi pitää käyttää noin kireitä paitoja” ja puhuttiin siis ihan tavallisista paidoista, mistä ei edes rintavakoa näkynyt. Kommentoijat ”sattumalta” itse AA-B-kupin omaavia.
Joo, laudat naisethan tässä on takana. Ovat myös keksineet tämän rintojenpienennysbuumiin, jossa oikein kampanjoidaan, että isorintaiset leikkaisivat rintansa pois! Koska sulle voi tulla selkäkipuja, niin sinuna leikkaisin nuo pois ja eikö häiritse, kun miehetkin noista tykkää?
Mulla on krooniset kivut. Niska/hartianseudulla ja päänsärkyä.
Vierailija wrote:
Isotissinen nainen on aina Ok! minä tykkään!
Milloin sinut vieroitetaan äidistäsi?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Meiän työpaikalla kanssa yhtä nuorehkoa isorintasta naista slutsheimattiin selän takana. ”Miksi pitää käyttää noin kireitä paitoja” ja puhuttiin siis ihan tavallisista paidoista, mistä ei edes rintavakoa näkynyt. Kommentoijat ”sattumalta” itse AA-B-kupin omaavia.
Joo, laudat naisethan tässä on takana. Ovat myös keksineet tämän rintojenpienennysbuumiin, jossa oikein kampanjoidaan, että isorintaiset leikkaisivat rintansa pois! Koska sulle voi tulla selkäkipuja, niin sinuna leikkaisin nuo pois ja eikö häiritse, kun miehetkin noista tykkää?
Täähän se on. Lautanaiset on puhumassa kovaan ääneen isorintasten naisten tuskista ja kärsimyksestä :D itsellä jättilollot eikä nää oo koskaan aiheuttanut mulle mitään tuskaa. Toki rintaliivit tulee kalliimmaksi, se onkin ainut murhe, mutta muuten rakastan lollojani.
Miksi tästäkin pitää tehdä tällainen taistelukysymys. Isorintaiset naiset ovat tietyntyyppisiä kehon rakenteeltaan, pienirintaiset samoin. Ei isot rinnat edes istu tummatukkaisen hoikan ja kapean naisen vartaloon.
Itse olen pienirintaisena aina digannut rintojani, jotka eivät haittaa liikunnassa jne. Vaikea edes kuvitella, että haluaisin rintojeni olevan toisenlaiset, nehän ovat minua!
Joissain amerikkalaisessa tutkimuksessa oli selvitetty, että koulutetut miehet diggaavat pieniä rintoja, suorittavissa ammateissa olevat vähemmän koulutetut miehet diggaavat isoja, mutta en tiedä, onko luotettava tutkimus. Ja välikö sillä, uskoisin, että niin pienille kuin isoille rinnoille löytyy omat ihailijansa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulla on krooniset kivut. Niska/hartianseudulla ja päänsärkyä.
Itse kärsin järkyttävistä niska/hartiakivuista ja alituisesta migreenistä. Pari kuppikokoa pienemmät leikattiin julkisella puolen ja nyt olen tyytyväinen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulla alkoi jöpöttää pelkästä ajatuksesta. Ap, lakkaa häiritsemästä minua seksuaalisesti kirjoituksillasi!
Nainenhan sää oot. Blondi aaakuppi.
Ettäs kehtaat! Olen mies, pitkä ja tumma. Ja B-kuppi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Isotissiset naiset ovat aina pitäneet myös kikkelistäni. Tissipano on asia, jota pienitissiset eivät edes osaa kuvitella.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Isotissiset naiset ovat aina pitäneet myös kikkelistäni. Tissipano on asia, jota pienitissiset eivät edes osaa kuvitella.
Tissien välistä suihin! Nam!
Vierailija wrote:
Läskit naiset ovat aina rumia, epäseksikkäitä ja epänaisellisia. Sorry. M28
Sorry mut oot väärässä ketjussa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tissien välistä suihin! Nam!
Hyi vit 🤮
Ei sua kukaan kato. Kuvittelet vaan.
Isorintasissa naisissa on sellasta femiininistä energiaa mitä ei muista naisista löydy. Sehän on about naisellisin fyysinen ominaisuus kapean vyötärön ja leveän lantion sekä muhkeiden reisien lisäksi. Tutkimuksiakin on tehty, että isorintaiset ovat hedelmällisempiä ja enemmän estrogeenia (ihan loogisestikin).
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulla alkoi jöpöttää pelkästä ajatuksesta. Ap, lakkaa häiritsemästä minua seksuaalisesti kirjoituksillasi!
Nainenhan sää oot. Blondi aaakuppi.
Ettäs kehtaat! Olen mies, pitkä ja tumma. Ja B-kuppi.
Kivet kupissa,
Vierailija wrote:
Minulla sinun kirjoituksesi. Voin tulla pökkimään sinua ãnukseen, että saan jöpötykseni " laukaistua"
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Täähän se on. Lautanaiset on puhumassa kovaan ääneen isorintasten naisten tuskista ja kärsimyksestä :D itsellä jättilollot eikä nää oo koskaan aiheuttanut mulle mitään tuskaa. Toki rintaliivit tulee kalliimmaksi, se onkin ainut murhe, mutta muuten rakastan lollojani.
Ei kai se rintsikoiden hinta kuppikoon mukaan määräydy? En tiedä, kun en oo nainen. Vaan eihän se muissakaan vaatteissa.
T. Oolofi-49
Vierailija wrote:
Isorintasissa naisissa on sellasta femiininistä energiaa mitä ei muista naisista löydy. Sehän on about naisellisin fyysinen ominaisuus kapean vyötärön ja leveän lantion sekä muhkeiden reisien lisäksi. Tutkimuksiakin on tehty, että isorintaiset ovat hedelmällisempiä ja enemmän estrogeenia (ihan loogisestikin).
Juuri näin. Kun itsellä on korkeat testosteronit, niin kyllähän tuommoinen feminiini ja muodokas nainen on erittäin puoleensa vetävä. Sellaisten seurassa on hyvä olla.
Kyllä sitä itsekin naisena katsoo toisten ihmisten rintoja jos ne jotenkin tosi "esillä". Pukeutuminen vaikuttaa tosi paljon tähän. Joillakin isorintaisille se "tavallinen paitakin" voi korostaa rintoja, esim poolopaita on tälläinen. Minua ei kyllä kiinnosta naisten rinnat, saatikka että olisi niistä jotenkin "seksualisoitunut", mutta jos ne herättää huomiota niin niitä helposti katsoo. Samalla tavalla jos jollakin on hampaissa ruokaa, niin sitä katsoo, vaikka en toisen hampaista seksualisoidukaan.
Vierailija wrote:
Katsoa saa.
Riippuu millä tavalla. Voi katsoa niin että nainen ei huomaa sitä.