Suurin turn-off varatuissa miehissä?
Mielestäni se, että heillä ei ole yleensä oikeasti aikaa. Joutuu hoitamaan hommat toosi pikaisesti yleensä.
Kommentit (15)
Yleensä maksavat aika huonosti, jos eivät ole rikkaita. Sinkuilla on keskimäärin enemmän rahaa laittaa seuraan.
Viisaatelen että suurin ongelma on että ovat miehiä.
Jos ovat hyviä panoja, he eivät ole riittävästi ja riittävän usein käytettävissä. Sinkuilla on enemmän aikaa. N21
Jo se, että tietää jonkun olevan varattu, saa mun fiilikset laskemaan pohjalukemiin samantien. Ei oo mua varten.
ehkä se, että jos panee bottom-miehen kanssa, jolla on tosi mustis topmies himassa, voi joutua miettimään tuleeko top-miehen suunnalta jotain väkivaltaista seurausta perään..
Se että ovat varattuja. En koskisi pitkällä tikullakaan.
Eniten ärsyttää, kun pitää olla niin kovin tarkkana maineestaan.
Vierailija wrote:
Eniten ärsyttää, kun pitää olla niin kovin tarkkana maineestaan.
Omasta vai miehen?
Vierailija wrote:
Jos ovat hyviä panoja, he eivät ole riittävästi ja riittävän usein käytettävissä. Sinkuilla on enemmän aikaa. N21
Tyttö ei tiedä hyvistä panoista mitään.
Ei aika ole mikään, oleellisesti ainakaan, merkittävä asia.
Sen sijaan, kaikista merkittävintä on muut seikat:
- sukupuolitautien puute/kokemattomuus niistä
- ed.kohdasta johtuen: kondomin käytön osaava ymmärtämättömyys
- ed.kohdista johtuen: osaamaton kyky ymmärtää (ed.asioita) ja siksi rakastelun seksikäyttäytyminen on aloittelijamaista
Tämä on merkittävintä kun ukkomiehien kanssa pelaa, kaikki naiset (paitsi alle 40vuotiaat..)
Panomies on aina panomies, varattunakin!!
No onpa minulla käynyt tuuri. Mies varaa aikaa kaksi kertaa viikossa aina 4 tuntia tai sitten on yli yön. Ja saan aina toisenkin kierroksen, kun haluan. Koska minä haluan! Viettää yhden lomaviikon vain minun kanssani ulkomailla. On leikattu, joten kondomia ei tarvita. Tauteja ei tarvitse pelätä kunhan minä vain pidän hänet niin tyytyväisenä, ettei ramppaa muualla. Vaimonsakaan ei valita, kun mies on tyytyväinen.
Se, että ovat varattuja. Haluan kokonaan oman miehen. En ymmärrä naisia, jotka kärkkyvät toisten miehiä.
Vierailija wrote:
Se, että ovat varattuja. Haluan kokonaan oman miehen. En ymmärrä naisia, jotka kärkkyvät toisten miehiä.
Ymmärrätkö, tämän: " Vaimot ei valita kun se mies on ja pysyy tyytyväisenä ? " Yksinkertaista.
Ja toimivaa! (Aina ollut. Rakastajattaria aviossa olleilla. Tämä kun toimii: (naiset ei valita) kun se mies on ja pysyy tyytyväisenä ? )
Miksi.
Tämä ei ole sinulle hyvä? (tai nyky-) naisillekaan..
En ymmärrä. M41
Monesta vartista on ilmeisesti kokemusta? Vapaita et saa, no mutta parempi kai edes hetken nautinto..