Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko myöhäistä raskaushaave 41-vuotiaalla naisella?

Vierailija
31.10.2023 |

Onko raskaushaave myöhäistä 41-vuotiaalle naiselle? Kokemuksia kaipaan

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä taas negatiivisia vastauksia ja pelottelua jne. Niinhän se on, että ei kukaan voi omalla kohdallaan tietää, tuleeko vielä raskaaksi, mutta jos sitä toivoo, niin kannattaa tietenkin yrittää. 

Itse tulin luomusti raskaaksi juurikin 41-vuotiaana ja olin 42, kun lapsi syntyi. Ja kaikki on mennyt hyvin niin raskausaikana, synnytyksessä kuin sen jälkeenkin. Lapsi on ollut terve ja samoin minä, ihan hyvin ollaan jaksettu jne.

Ymmärrän, että kaikilla ei käy näin hyvin, mutta eihän siitä ole missään iässä takeita, että tulee raskaaksi ja elämä sen jälkeenkin sujuu kaikilta osin loistavasti. 

Vierailija
82/104 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suattaapi olla tai suattaapi olla olematta. Tottakai raskautumisen todennäköisyys on heikompi, mutta ei se mahdotonta ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä taas negatiivisia vastauksia ja pelottelua jne. Niinhän se on, että ei kukaan voi omalla kohdallaan tietää, tuleeko vielä raskaaksi, mutta jos sitä toivoo, niin kannattaa tietenkin yrittää. 

Itse tulin luomusti raskaaksi juurikin 41-vuotiaana ja olin 42, kun lapsi syntyi. Ja kaikki on mennyt hyvin niin raskausaikana, synnytyksessä kuin sen jälkeenkin. Lapsi on ollut terve ja samoin minä, ihan hyvin ollaan jaksettu jne.

Ymmärrän, että kaikilla ei käy näin hyvin, mutta eihän siitä ole missään iässä takeita, että tulee raskaaksi ja elämä sen jälkeenkin sujuu kaikilta osin loistavasti. 

Takeita ei tietenkään ole, mutta se nyt on ihan fakta, että kaikki riskit kasvaa mitä vanhemmaksi tulee. 

Vierailija
84/104 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vauvan 2 viikkoa yli 44 v luonnonmenetelmällä ja ensimmäinen ja viimeinen. Kiitos. 

Vierailija
85/104 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myöhäistä ja voi olla että onnistuu. 

Jotkut naiset eivät tule raskaaksi enää tuossa iässä ja jotkut tulevat.

Niin. Jotkut naiset eivät meinaa tulla raskaaksi nuorenakaan, mutta joskus vielä jopa viisikymppinenkin saattaa tulla raskaaksi kerrasta. Onhan se kuitenkin fakta, että erityisesti 40:en ikävuoden jälkeen raskaaksi tuleminen vaikeutuu koko ajan enemmän. Kokeilemallahan se selviää.

Vierailija
86/104 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain vauvan 2 viikkoa yli 44 v luonnonmenetelmällä ja ensimmäinen ja viimeinen. Kiitos. 

Kerran oksensin, 2 x pyörryin kotona, muuten hyvä olo, raskausajan diabetes, ei paha, sektio nk kiireellinen ja hyvin meni. 

Vierailija
87/104 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävätär, joka sai lapsen 43-vuotiaana. Toinen ystävätär 44-vuotiaana. Molemmilla oli kysymyksessä ensimmäinen (ja ainoa) lapsi. Lapset ovat nyt jo nuoria aikuisia, terveitä ja hyvinvoivia. Raskaudet menivät normaalisti. Kolmas ystävättäreni oli 46-vuotias synnyttessään tyttären ja vuoden kuluttua pojan. Miehensä oli saman ikäinen. Heillä oli vanhempia lapsia, jotka olivat jo opiskelemassa poissa kotoa. Raskaudet menivät hyvin ja lapset kehittyivät normaalisti. 

Vierailija
88/104 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
89/104 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 prosenttia 40 - 44 vuotiaiden raskauksista päättyvät keskenmenoon. 

Päättyy. Voi tätä suomenkielen heikkoutt.a

Vierailija
90/104 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdin samaa ja olen saman ikäinen. Ainoa lapsi on jo yläkoulussa ja minulla vauvakuume ollut jo tovin. 

Saattaa olla, mut voi olla että vielä ehtii.

Vierailija
91/104 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
92/104 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi kolmas lapsi kun olin 41v 🏻 

Vierailija
93/104 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole myöhäistä. Lykkyä pyttyyn!!

Vierailija
94/104 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
95/104 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksilöllistä. Itsellä oli jo menopaussi tuossa iässä.

Vierailija
96/104 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, ole onnellinen siitä yhdestä lapsestasi. Miksi vanhukset niitä vauvoja hinkuvat? Odottele mummuksi pääsyä rauhassa ja nauti elämästäsi nyt. Vanhojen äitien ja isien lapsilta puuttuu sukupolvia ketjusta, mitä ihmeen järkeä isovanhempien iässä on väkisin lisääntyä jopa luovutetuilla soluilla kun ei omat aineet enää toimi, voi lspsiparkoja. 

Vierailija
97/104 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.

Vierailija
98/104 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapseni sai lapsen kun olin 42v...

Vierailija
99/104 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenlapseni sai lapsen kun olin 42v...

Liikakansoitus on sitä tehokkaampaa mitä enemmän ihmisiä on elossa samaan aikaan.

Vierailija
100/104 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up