Gallup salmiakin ystäville :)
Eli laitetaanpas tähän vähän pinoa eri salmiakeista. Omasta mielestä ne uudehkot Turkin pippuri - jutut ( harmaa pussi ) on tosi hyviä. Sitten tietysti ne Fazerin salmiakit, joita pitää vetää koko aski kerralla suuhun :) Super-salmiakki on myös yks lemppari. Entäs teillä muilla?
Kommentit (12)
kyllä draculatkin maistuu, ja salmixit
Onneksi tehtaanmyymälä on paikkakunnallamme, käyn säännöllisesti ostamassa muutaman kilon (ja hei, verenpaine on siitä huolimatta lukemissa 105/50 =)).
Fazerin supersalmiakki on parasta pussissa myytävää.
Ja joo!!! Noi turkinpippureiden uudet,ne on täysin koukuttavia!!
Supersalmiakeista en niin itse pidä,mut Halvan salmiakkiruuduista sitäkin enemmän :)
eihän ne harmaan pussin karkit maistu millekään,mun mielestä siis.
Mun mielestä ne uudet turkinpippurit oli aika mitättömiä ja supersalmiakista mulla tulee jostain syystä maha kipeäksi :(
Huomattiin, että Pirkan " Salmiakki" -pussi, siis se puna-musta oli erinomainen. Pehmeä, mutta sitkeä, eikä liian suolainen.
Turkkarin se uusi " Firewood" on myös jees.
Ja Malacon salmiakkikaloja (hedelmäserkkujen kera) tulee mukaan, jos irkkarihyllyltä löytyy.
Salmiakkiaddikti
Ja sit vielä tuli sellanen mieleen ku ÄlliTälli. Leafin vuosia sitten vain tosi vähän aikaa myynnissä ollut pussi mutta jestas nene vasta hyviä oli! Ja laivalla oli aikoinaan niitä kanuunankuulia, oliko nimi Cannonball vai mikä lienee, mutta nekin tosi namnam t: ap
Juuri ne kovat pääkallot. AH!
Ja sitten isot salmiakkikarkit joissa jauhetta sisällä.
Makuunissa myydään myös ruostenuppeja jotka on parhaita salmarikarkkeja IKINÄ.
Ja merkkarit tietty. Onneksi ne saatiin takas!
Lordi-pussista löytyy vanhat kunnon jauhikset ja salmiakkipommit. Nam!
Niistä Hot&Sour turkinpippureista, salmiakkiaakkosista ja vanhoista autoista
Juu ne uudet turkin pippuri Fire Woodsit on hyviä, samoin Supersalmiakki, ja Draculat. Nam!!