Hajotkaa kateuteenne kerrostaloasujat!
ME syötiinkin äsken avotulella paistettua käristettyä makkaraa. Ihanan rapea melkein musta pinta. Nam!
Kommentit (8)
Asutaan kerrostalossa kyllä, mutta meillä on takka.
Vuosi on asuttu omassa tönössä -ikävä kerrostaloon!!
PS. Saa niitä makkaroita käristellä partsilla -tai tekemällä retken metsään, tai raahaa peränsä alas talon grillipaikalle.. ;)
on meilläkin, muttei makkaranpaisto ole mielestäni mikään juttu...
Omakotitalo elämä ei innosta kaikkia. Ei minuakaan aluksi, olin kovasti tätä vastaan, mutta ajattelin kokeilla. Nyt kyllä tykkään. Mutta kun vanha olen niin tahdon takaisin kerrostaloon.
Ihan sama saanko avotulella käristettyä makkaraa sitten, tai enkö saa.
Pitääkö tässä ihan oikeasti hajota, kun muistan kuinka paistettiin makkaroita takassa rivitalossa kun olin lapsi. Erityisesti muistan uuden vuoden jolloin tuli televisiosta ekaa kertaa Michael Jacksonin Thriller. Sitä sitten katsottiin uuden vuoden yönä makkarat kädessä, ja hieman jännittäen, kun se oli niiiin jännäää. :D
Mutta ihmeellistä! Ei tullut silloin lapsena mieleen mennä huutelemaan esim. luokkatovereille, joilla ei ollut takkaa, että HAJOTKAA. En kyllä ymmärrä miksi, hmm.
nykyisin ihana oma koti kerrostalossa, meren rannalla, lähellä Helsingin keskustaa ja kaikkia palveluita mutta omassa rauhassa ja venesatama vieressä (purjevenepaikka) - enkä ikinä halua omakotitaloon in-the-middle-of-nowhere mikä olisi siis ainut vaihtoehto helsingin nykyisessä tonttitilanteessa. Sitä paitsi onneksi mökillä saa grillata ihan omaksi tarpeeksi noita mustakuorisia makkaroita :)
Ausvitsifiilinki tulee siitä tekotulesta.