Lue keskustelun säännöt.
Tylsät pitkät pyhät ja välipäivät: uhmaikäinen taapero hyppii seinille...
30.12.2006 |
Kaikenlaista aktiviteettia ollaan yritetty keksiä, ilmat meidän päässä kehnot, että ulkoilu varmaan aika tylsää. Minä, äiti, olen siis raskaana ja heikossa vireessä viihdyttäjänä... Pirun rankalta on tuntunut :-/ ja tiedän... pitäis olla helppoa kun vasta yksi lapsi... Sitähän tässä kelaankin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis jos ollaan liian kauan neljän seinän sisällä.