Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsät pitkät pyhät ja välipäivät: uhmaikäinen taapero hyppii seinille...

Vierailija
30.12.2006 |

Kaikenlaista aktiviteettia ollaan yritetty keksiä, ilmat meidän päässä kehnot, että ulkoilu varmaan aika tylsää. Minä, äiti, olen siis raskaana ja heikossa vireessä viihdyttäjänä... Pirun rankalta on tuntunut :-/ ja tiedän... pitäis olla helppoa kun vasta yksi lapsi... Sitähän tässä kelaankin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ollaan liian kauan neljän seinän sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan