Naapurin kirkuvat kakarat on just se juttu, jota kaipaa, kun työpäivän jälkeen tulee kotiin.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Märi märi märi. Pistä korvatulpat tai kuuntele jotain hyvää musiikkia. Et varmasti kuule naapurista yhtään mitään, tai sit teil on superp*skasti rakennettu talo.
Et taida tajuta kuinka hyvin lapsen kimeä kirkuminen menee läpi kaikista rakenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Märi märi märi. Pistä korvatulpat tai kuuntele jotain hyvää musiikkia. Et varmasti kuule naapurista yhtään mitään, tai sit teil on superp*skasti rakennettu talo.
Et taida tajuta kuinka hyvin lapsen kimeä kirkuminen menee läpi kaikista rakenteista.
No mulla asuu kyllä lapsia paljonkin naapurissa, ei mitenkään erityisesti kuulu kirkuminen. Vaimeana. Jos laitan telsun päälle, jää sen alle. Eli, p*skasti rakennettu talo sulla.
Meilläkin naapurissa asuu sekopää perhe, jossa keskustelu hoidetaan huutamalla ja kirkumalla. Se kuuluu ulos asti. Aivan jäätävä meteli. Siihen päälle patteriin hakkaaminen ja kantapääastuminen. Jipii. Ihanaa! Painuisivat hevon helv....
Lapsiperheet on itsekkäitä häirikköjä.
Vierailija kirjoitti:
Kosta. Kun pennut nukkuu ja ite et saa nukuttua tai heräät aikasin niin sitte vaan rimputtaan ovikelloa huolella. Ja joka kerta.
Tämä! Ja kolinaa ja kirkumista ja jos muut naapurit valittaa niin pistät sen pentuperheen syyksi...
Meillä naapurin isäntä nauraa aina paskaisesti kirkumisen päälle ja hokee hyvä hyvä hyvä lapset. Sitten tumauttaa nyrkillä seinään. Siitä olen varma että tumauttaa nyrkillä seinään niin että lamppu helähtää.
Se on hänen hellittely tapa. Tän jälkeen kuuluu ihan kuin penkkiä nostettaisi ja painojen kolinaa. Lapset huutaa aina välissä ja isäntä huutaa takaisin ja höröttää kovaäänisesti.
Pelottava mies se isäntä naapurissa.
Naapurissa kirkuu pennut täälläkin. Kai niitä jo kuusi on, ei ehdi laskemaan, kun niitä pullahtelee koko ajan lisää. Asuvat kolmiossa ja tuntuu seinät kaatuvan päälle, kun sisällä on kamalaa kirkumista. Tuo patteriin hakkaaminen on inhottavaa!
Jännä juttu, kun lapsiperheet aina vetoavat normaalin elämän ääniin. Jos minä kirkuisin samalla tavalla patteriin hakaten, tulisi satavarmasti varoitus.
No kun se on ADHD, se saa huutaa ja sitä pitää ymmärtää. Kyynel. Vit...n huutajia ei jaksa kuunnella. Näitä tuntuu riittävän eri puolella.
Meidän pikku Laura ei huuda. Eikä hakkaa patteriin. Ei meiltä mitään kuulu. Vihaat varmaan lapsia. Muuta maalle.
Nämä ovat typerien lapsiperheiden ikuiset argumentit. Lapsiperheiden huutaminen on järkyttävää.
Tee etätöitä, niin ei ole tuota ongelmaa.
Eikö kukaan tiedä muuttaessaan kerrostaloon asumaan, että siellä on naapureita, melua ja meteliä? Itse olen tiennyt sen aina enkä siksi ole asunut ikinä kerrostalossa. Vanhana menen luostariin, siellä on kans hiljaista.
Ei ole mitään niin kamalaa, kuin lapsiperhe naapurissa. Piti sitten itse lähteä omakotitaloon asumaan, ettei seinän takana ole joku häiriintynyt ja kuriton kakara, kyllä vanhempien pitäisi saada kakaransa kuriin tai muuttaa itse johonkin missä eivät häiritse muita ihmisiä tauottomalla metelöinnillään.
Varsinkin kun itse on töissä päiväkodissa 🥳
Jepjep. Parastahan tämä oli silloin kun tuli paljon lunta. Tein 12h yövuoroja auraamassa. Kotiin kun tuli aamulla ja sai silmät kiinni, niin samalla sekunnilla alkoi se kirkuminen ja ympäri asuntoa juokseminen. Ja sitä sitten saattoi kestää tuntikausia putkeen. No ei siinä, seuraavaksi yöksi mentiin sitten taas silmät ristissä auraamaan, kun ei tässä asunnossa nukkumaankaan pysty hiljaisuusajan ulkopuolella. Tiettävästi en ajanut kenenkään yli kuitenkaan, vaikka silmät eivät aina auki meinanneetkaan pysyä.
On normaaleita elämisen ääniä ja sitten on... No, meluamisääniä. Lapsivapaita kerrostaloja jos olisi, muuttaisin heti. Omakotitaloon ei valitettavasti ole tällä palkalla varaa muuttaa.
Mä kiljun vaikka mulla ei ole lapsia. Vituttaa niin paljon että välillä ajan kirkua. Parempi se kuin että jättää tunteet sisälleen ja masentuu.
Niin, voisko vaikka kasvattaa? Leikkiä, olla niiden kanssa? Ohjata?