Mistä yleisesti kivana pidetystä harrastuksesta et pidä?
Minulla askartelu...en vaan kestä sitä sotkua, mitä siitä seuraa. Eikä rehellisesti sanottuna mun askartelun tuloksetkaan ole kummoisia. En myöskään pidä sudokuista, enkä aikuisten värityskuvista.
Kommentit (26)
Vierailija wrote:
Konsoli/tietokonepelaaminen.
Lasten hommaa.
Ja hiton esports muka urheilua, kas kun ei hanskaan hakkaamista ehdoteta olympialaisiin, tuleehan siinäkin hiki ja vaatii silmä-käsi koordinaatiota...
Gaming ei ole lasten hommaa. Lapset ei pysty ymmärtämään esim. God of Warin tarinaa ja arvostamaan sitä, koska kyseisen pelin tarina on suunnattu aikuisille (etenkin miehille ja isille).
eSports on urheilua. Se on fakta. M28
Vierailija wrote:
Hiihto. Tökkii ja pahasti.
Hiki ynnä pakkanen on kaamea kombo.
Hiihto on aika kärkipaikoilla. Muu liikunta on ihan jepa, mutta hiihto ei lähde sitten millään. Olen kokeillut useamman kerran ihan aikuisiällä.
Tinder. Melko tylsä peli. Ensin pitää viestittää jotakin, sen jälkeen mennä johonkin vääntämään teennäistä hymyä, ja häipyä lopulta takaviistoon. Ei siitä saa oikein mitään ja samanlaista tyydytystä kuin muista harrastuksista. Ei se kasvata kuntoa eikä edes henkisiä voimavaroja.
Sama kuin ap. En tykkää esim. Hamas-helmistä ihan ideologiansa puolesta.
Ei kiinnosta golf ja tennis, kun esim Tinderissä jokainen nimenomaan kauppiksen käynyt mies harrasti näitä. Miksi?
Boulderointi on jotenkin sellainen laji, että ymmärrän sen koukuttavuuden, mutta en jaksa harrastaa silti.
Mulla on itselläni aiemmin ollut ex-ravuri, ja parhaimmillaan näillä on todella hieno ravi, kisakuntoisella olen joskus päässyt testaamaan radalla montea ja onhan se huikeaa. Noi epätahtiset peitsarit vaan harvemmin kuuluu tähän hyväravisten ryhmään, mutta yleensä siellä on muutenkin lihasepätasapainoa taustalla.
Toki olen enemmän ratsujen ja puoliveristen/täykkärien kanssa työskennellyt kuin lämpöisten, joten mieltymys on sinällään "vinoutunut" sinne suunnalle :)