Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä yleisesti kivana pidetystä harrastuksesta et pidä?

Vierailija
30.10.2023 |

Minulla askartelu...en vaan kestä sitä sotkua, mitä siitä seuraa. Eikä rehellisesti sanottuna mun askartelun tuloksetkaan ole kummoisia. En myöskään pidä sudokuista, enkä aikuisten värityskuvista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ratsastus. Rakastan hevosia, hevosten harjaamista ja hoitamista jne., mutta jumankekka mitä kakkaa on olla jossain ravissa/laukassa selässä.

Täh? Laukkahan on hiton tasaista ja muuttuu sitä tasaisemmaksi, mitä kovempaa mennään, eikä ravissakaan nyt ole erityisen hankala istua? Joku tahditon puolittain peitsaava ja väärin päin kulkeva ex-ravuri nyt voi olla epämiellyttävä askeliltaan, mutta siinä kohden yleensä ei kyllä hevosellakaan ole kivaa, jos ei tasapaino riitä ratsastajan kantamiseen :))

Hei, entisillä ravureilla on yleensä tasapainoinen ravi. Se on omanlaisensa tunne, kun yrittää nostaa entisellä ravurilla laukkaa kulmasta ja siinä, missä ratsu nostaisi laukan, entinen ravuri vain jatkaa sitä huisaa ravia. 

Mulla on itselläni aiemmin ollut ex-ravuri, ja parhaimmillaan näillä on todella hieno ravi, kisakuntoisella olen joskus päässyt testaamaan radalla montea ja onhan se huikeaa. Noi epätahtiset peitsarit vaan harvemmin kuuluu tähän hyväravisten ryhmään, mutta yleensä siellä on muutenkin lihasepätasapainoa taustalla.

Toki olen enemmän ratsujen ja puoliveristen/täykkärien kanssa työskennellyt kuin lämpöisten, joten mieltymys on sinällään "vinoutunut" sinne suunnalle :)

Vierailija
22/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Konsoli/tietokonepelaaminen.

Lasten hommaa.

Ja hiton esports muka urheilua, kas kun ei hanskaan hakkaamista ehdoteta olympialaisiin, tuleehan siinäkin hiki ja vaatii silmä-käsi koordinaatiota...

Gaming ei ole lasten hommaa. Lapset ei pysty ymmärtämään esim. God of Warin tarinaa ja arvostamaan sitä, koska kyseisen pelin tarina on suunnattu aikuisille (etenkin miehille ja isille).

eSports on urheilua. Se on fakta. M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hiihto. Tökkii ja pahasti.

Hiki ynnä pakkanen on kaamea kombo.

Hiihto on aika kärkipaikoilla. Muu liikunta on ihan jepa, mutta hiihto ei lähde sitten millään. Olen kokeillut useamman kerran ihan aikuisiällä.

Vierailija
24/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder. Melko tylsä peli. Ensin pitää viestittää jotakin, sen jälkeen mennä johonkin vääntämään teennäistä hymyä, ja häipyä lopulta takaviistoon. Ei siitä saa oikein mitään ja samanlaista tyydytystä kuin muista harrastuksista. Ei se kasvata kuntoa eikä edes henkisiä voimavaroja.

Vierailija
25/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap. En tykkää esim. Hamas-helmistä ihan ideologiansa puolesta.

Vierailija
26/26 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta golf ja tennis, kun esim Tinderissä jokainen nimenomaan kauppiksen käynyt mies harrasti näitä. Miksi?

Boulderointi on jotenkin sellainen laji, että ymmärrän sen koukuttavuuden, mutta en jaksa harrastaa silti.