Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö kaikki miehet ottaa suihin naiselta?

Vierailija
30.12.2006 |

Tuntuu, että aina valitetaan sitä, ettei naiset ota suihin miehiltä. Tai jos ottaa niin ei oikeasti pidä siitä. Naisten pitäisi tietysti huulia lipoen hyökätä miehensä kalun kimppuun aina kun mahdollista...

Minä en pidä suihinotosta erityisesti ja todellakin teen sen vain siksi, että mieheni siitä pitää. No myönnettäköön, että joskus se on kiihottavaakin, mutta en voi kuvitella että saisin seksuaalista tyydytystä niin, että ottaisin mieheltäni suihin eikä hän edes koskisi minuun. Voitteko kaikki miehet hyvällä omallatunnolla väittää, ettette tee sitä ihan samaan tapaan velvollisuudesta tai miellyttämisenhalusta? Eikö löydy miehiä, joiden mielestä naisen maistelu ei niin kauhean ihanaa ole?

Ihan vain tasapuolisuuden vuoksi utelen, ei kai se niin ole, että naiset ovat aina niitä " jarruttelijoita" seksinalueella.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nuolla pimpsaa ihan sikana. Voisin omaa kultaani nuolla vaikkei hän minuun koskisikaan. Olen kyllä ihan märkä ja kova kun pääsee nuolemisen makuun.

Vierailija
2/26 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin nuolla vaikka miten pitkään. Sairaan kiihottavaa kun nainen piehtaroi kun kiusaa ja leikkii ja kun on lähellä niin hmm eipä annakaan orgasmia vaan jatkaa kiusaamista. Kun sitten sen antaa niin..................................

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikää ei ole kiihottavampaa kuin nuolla omaa vaimoani orgasmiin asti ja sormeilla vielä samalla anusta jos vaimo vain antaa!!

Vierailija
4/26 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa nähdä toinen ihminen nauttimassa. Itseasiassa se on ainoa tapa, jolla vaimoni saa orgasmin. Aluksi piti nuolla puolisen tuntia, mutta nyt hän saa viidessä minuutissa. Minussa on kuitenkin hieman pervoa, kun tykkään nuolla kuukautisten aikana. Jokin siinä viehättää.

Vierailija
5/26 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minussa on kuitenkin hieman pervoa, kun tykkään nuolla kuukautisten aikana. Jokin siinä viehättää.

Vierailija
6/26 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien näiden miesten kanssa. voisin nuolla vaikka tuntikausia. mikään ei ole hienompaa kuin nuolla nainen niin hyväksi että se melkein pyörtyy nautinnosta.

Vierailija
7/26 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii erittäin hyvää lihaskuntoa(kestävyyttä), että voi nuolla tuntikausia.

Taidat olla paljonkin treenannut?

Vierailija:

voisin nuolla vaikka tuntikausia.

Vierailija
8/26 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuaikoina teki sitä varmaan juuri miellyttämisenhalusta ja varmasti tiesi että nautin siitä. Sitten kuitenkin olin vuosia ilman suuseksiä koska hän ei siihen pystynyt. Itse otin mieluusti suihin koska on ihanaa antaa toiselle nautinto, joka näkyy niin selvästi.

Eikä siis kelvannu vastapestynä eikä mitenkään...

Vierailija
9/26 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velvollisuuden tunnosta taitaa joskus nuolla, muna velttona...

Vierailija
10/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi että itse haluaa

Sillä ei kaikki naiset halua!!

Vierailija
11/26 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ainakaan, oisko alle 10 kertaa 6 vuoden aikana, se on kyllä mulle munaa tunkemassa suuhun tämän tästä...

Vierailija
12/26 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mies tykkää niinku hullu puurosta niin annan sen mieliks joskus lipoa. hyvin se sen tekee kun vertaa aijempiin muttei se vaan oo mun juttu..

Vierailija
13/26 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä edes mieliksi. terv. nimimerkki Yksinäinen

Vierailija
14/26 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaan

Vierailija
15/26 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä että mies ei haluaisi nuolla pimpsaa? Enpä miehenä sellaista tunne joka ei suuseksia haluaisi naiselleen antaa! Kyllähän se lähtökohtaiseti miehellä esileikkien jälkeen pillu seksuaalisen tyydytyksen antaa ja kun sitä rakastaa (ja sen omistajaa) niin en vaan voi käsittää jonkun vieroksuvan " nuolemista" ?! Taitaa tuommoiset sitten olla hyvin rajoittunutta sakkia muutenkin...Vierailija:

Vierailija
16/26 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mun mies on nuollu vastentahtoisesti vain kerran 7v aikana. Nauttisin siitä suunnattomasti,mutta kun miehen äiti on vaan opettanut,että se on likaista. mutta omaansa tunkee suuhuni lähes joka päivä.

Vierailija
17/26 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia elämänohjeita sitä äidit pojilleen jakavatkaan...

Vierailija
18/26 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen sopimus, että kummankaan ei tarvitse tehdä sellaisia asioita sängyssä, joista ei pidä.

Vierailija
19/26 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin siitä niin paljon, että lähdin vieraisiin. Ja nyt olemme eronneet...

Vierailija
20/26 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen suhteen jälkeen meni vuosia ennenkuin halusin uudestaan ottaa suihin, paitsi ihan poikkeustapauksessa. Onneksi sitten eräs miesystävä ei itse tykännyt poskeenotosta, mutta nuoli mielellään, ja " traumat" korjaantuivat. En ole vielä tavannut miestä, joka tekisi jotain vain naisen mieliksi, vaikkei itse niin perustaisi. Toisinpäin kyllä kaikki ovat olettaneet tapahtuvan! Se on vähän sellainen