Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa tällainen merkki puhelimessa?

Vierailija
30.10.2023 |

Samsung puhelin. Tekstiviestissä kaksi väkästä, pientä niinkuin v-merkkiä. Tarkoittaako se että viesti luettu? Miksi siinä on kaksi väkästä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisko kukaan neuvoa?

Vierailija
2/8 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne sellasessa pienessä ympyrässä. Noitakin on eri värusiä. Siis että ympyrän susäosa on valkoinen tai ruskea missä väkänen sijaitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pienessä ympyrässä tekstarin yhteydessä. Tarkottaako se että mun viesti menee kahdelle vaikka kirjoitan vaan yhdelle? Uusi puhelin, eikä mukana tullut käyttöohjetta. -ap

Vierailija
4/8 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näissä on yksi väkänen = lähetetty, kaksi väkästä = toimitettu, kaksi väkästä eri värillä = luettu.

Vierailija
5/8 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi harmaata väkästä tarkoittaa että viesti on mennyt perille, yksi että se on matkalla. Kaksi sinistä väkästä että viesti on luettu.

Vierailija
6/8 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos tiedoista. Ihan tumpelo vielä tän puhelimen kans, kun ei ole tällaista mallia ennen ollut.-ap

Vierailija
7/8 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun ei älypuhelinta ja saat samsug teksri viestin on  2 tai useampaa kuvaa kuin ruutu? Tai ruudun kehykset lähinä.

Vierailija
8/8 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun näköjään ei enää saa uuden puhelimen mukana käyttöohjetta ollenkaan. Myyjä sanoi vaan että kato netistä. No en sitte kutenkaan tähän ongelmaan löytäny ohjetta, tai sitte oon vaan niin tyhmä :D  -ap