Mitä tarkoittaa tällainen merkki puhelimessa?
Samsung puhelin. Tekstiviestissä kaksi väkästä, pientä niinkuin v-merkkiä. Tarkoittaako se että viesti luettu? Miksi siinä on kaksi väkästä?
Kommentit (8)
Onko ne sellasessa pienessä ympyrässä. Noitakin on eri värusiä. Siis että ympyrän susäosa on valkoinen tai ruskea missä väkänen sijaitsee.
On pienessä ympyrässä tekstarin yhteydessä. Tarkottaako se että mun viesti menee kahdelle vaikka kirjoitan vaan yhdelle? Uusi puhelin, eikä mukana tullut käyttöohjetta. -ap
Yleensä näissä on yksi väkänen = lähetetty, kaksi väkästä = toimitettu, kaksi väkästä eri värillä = luettu.
Minulla kaksi harmaata väkästä tarkoittaa että viesti on mennyt perille, yksi että se on matkalla. Kaksi sinistä väkästä että viesti on luettu.
Ok, kiitos tiedoista. Ihan tumpelo vielä tän puhelimen kans, kun ei ole tällaista mallia ennen ollut.-ap
Entä kun ei älypuhelinta ja saat samsug teksri viestin on 2 tai useampaa kuvaa kuin ruutu? Tai ruudun kehykset lähinä.
Jännä kun näköjään ei enää saa uuden puhelimen mukana käyttöohjetta ollenkaan. Myyjä sanoi vaan että kato netistä. No en sitte kutenkaan tähän ongelmaan löytäny ohjetta, tai sitte oon vaan niin tyhmä :D -ap
Osaisko kukaan neuvoa?