Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-deitit tulossa, nyt kävikin ilmi että kuvat oli vanhoja

Vierailija
30.10.2023 |

Mitä sanoisitte tässä tilanteessa toiselle? Olin jo sopinut deitit ja nyt henkilö laittoi uusia kuvia. Emme ole jutelleet mitenkään syvällisesti, ei ole ollut tilaisuutta siis ihastua mihinkään kauniiseen sisimpään. Olin menossa deiteille koska hän oli tinderin kuvissa hyvän näköinen. Ei ole mitään sen kummempaa ja syvällisempää mistä olisin tässä vaiheessa voinut kiinnostua. Noissa uusissa kuvissa hän nyt on kuitenkin 15-20 vuotta vanhemman näköinen, eikä edes se ulkonäkö nyt sitten kiinnosta. En minä haluaisi hänen itsetuntoaan lytätä mutta ei treffeille meno johda mihinkään, en tule hänestä kiinnostumaan, ulkonäkö on niin eri eikä miellytä ollenkaan. 

Mitä tässä pitäisi sanoa? Miten nuo treffit voi perua niin että ei murskaa ihmisen itsetuntoa? Sitten taas, itsehän hän tämän tilanteen aiheutti.

Miksi ihmiset tekee noin? Ajatteleeko nämä vanhojen kuvien laittajat että joku treffeille huijattu ihastuu heidän sisimpäänsä ensimmäisillä treffeillä? Heivaan koko tinderin. En ole muutenkaan tavannut sieltä ketään pariin vuoteen enkä tapaakaan. Aivan turhaa peliä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin nuoren fitnesspimun ja viimeisten kuvien perusteella ootkin vanha lehmä. Semmonen ei käy. Kiitti ja moi! 

Vierailija
22/22 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette vasta deittiapissa jutelleet ettekä tosiaan ikinä vielä nähneet, niin voit vaan poistaa matchin sanomatta mitään!

Ei tuossa vaiheessa tarvitse vielä alkaa selittelemään tai infoamaan sen kummemmin, voit häipyä takavasemmalle jos siltä tuntuu. Viestittely on vain viestittelyä, et ole koskaan edes nähnyt koko ihmistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla