Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan aina eri tuloksen MBTI -testistä

Vierailija
29.10.2023 |

Puolen vuoden välein tehnyt varmaan 3 vuotta ja aina saanut eri tuloksen 😂 Humpuukkia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sulla on 16 persoonaa 😉

Vierailija
2/6 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta on viime testituloksestasi?

Esimerkiksi, jos olet tehnyt testin teininä ja seuraavan kerran aikuisena, niin on luonnollista että tulos muuttuu.

Mielipiteet ja maailmankatsomus saattavat muuttua huomattavastikin, ihmisen kasvaessa aikuiseksi.

T: tuntematon 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kuinka monta vuotta on viime testituloksestasi?

Esimerkiksi, jos olet tehnyt testin teininä ja seuraavan kerran aikuisena, niin on luonnollista että tulos muuttuu.

Mielipiteet ja maailmankatsomus saattavat muuttua huomattavastikin, ihmisen kasvaessa aikuiseksi.

T: tuntematon 

Hups, näköjään tuli aloitusviestissä jo vastaus tuohon ekaan kysymykseen.

Pidä taukoa testeistä ja anna ajan kulua. Niitä ei kuulu tehdä jatkuvasti.

Vierailija
4/6 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni viittaa siihen, että et tunne itseäsi kovin hyvin. Vastauksesi vaihtelevat mielialojen mukaan.

Vierailija
5/6 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tulee aina sama, olen tehnyt kolme kertaa ja kaikki eri mielentiloissa, väsyneenä, pirteänä. Muutaman vuoden välein siis. Aika paljon siinä on kysymyksiä joten en olisi kyllä odottanut että joka kerralla tulee sama.

Vierailija
6/6 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli noin myös nuorena, alle 35 v. Kun opin tuntemaan itseni, niin tulos vakiintui.

toisaalta, jos olet hyvin lähellä janan keskikohtaa (janan toisessa päässä on ekstrovertti ja toisessa introvertti jne), niin tulos voi muuttua, jos vastatessa ajattelee erilaista tilannetta (esim miten toimin työelämässä tai miten toimin vapaa-aikana).

Tämä tilanne voi tapahtua ehkä kahden akselin kohdalla, mutta ei kaikkien neljän. Jos kaikki neljä ulottuvuutta vaihtelee, niin sitten mennään heikon itsetuntemuksen puolelke,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä