Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies jätti mut ja lapsen ja palasi exänsä luokse.
30.12.2006 |
Heillä on kans 1 lapsi. Oon aivan rikki. Itken ja itken
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eivät sekoile ja riko ihmissuhteita.
Sä tietty kuvittelet et sellasta elämä on niiden vaaleanpunasten lasies läpi
Alue: Aihe vapaa
Olen pahoillani sinun ja lapsesi puolesta mutta samalla iloine sen toisen lapsen puolesta joka sai isänsä takaisin. Ehkä joskus joku tässä maailmassa oppii sen läksyn, että kun lapsia on tehty, se velvoittaa johonkin.