Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka joku voi vielä syödä perunaa tietäen että se on salakuljetettu aikoinaan Perusta Eurooppaan?

Vierailija
29.10.2023 |

Eurooppalaiset valloittajat varastivat perunan inkoilta. Pitäisikö meidän suomessa harkita vakavasti perunoiden palauttamista heille? 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön perunaa, kaalilajeja, sipulilajeja, porkkanaa, riisiä, pastaa tomaattia, kurkkua, salaattia, lohta, kanaa, nautaa.

Kokkaan itse ja käytän kasviöljyjä, mausteita ja hieman suolaa. En syö sokeria vaan sen asemasta käytän suomalaista aitoa kiteistä hunajaa. Juon kupin tai kaksi teetä tai kahvia päivässä. Muutoin juon vettä ja joskus olutta. En käytä maitotuotteita ja leipää.

Olen erittäin pirteä ja terveellinen ja jopa kakka haisee hyvälle.

Vierailija
42/46 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä syön perunaa, kaalilajeja, sipulilajeja, porkkanaa, riisiä, pastaa tomaattia, kurkkua, salaattia, lohta, kanaa, nautaa.

Kokkaan itse ja käytän kasviöljyjä, mausteita ja hieman suolaa. En syö sokeria vaan sen asemasta käytän suomalaista aitoa kiteistä hunajaa. Juon kupin tai kaksi teetä tai kahvia päivässä. Muutoin juon vettä ja joskus olutta. En käytä maitotuotteita ja leipää.

Olen erittäin pirteä ja terveellinen ja jopa kakka haisee hyvälle.

Kakka haisee hyvälle? Epäilen tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka salakuljetti kahvia tänne ja mun kuppi on taas tyhjä. Perk....

Vierailija
44/46 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna on kyllä niin pahaa, että aivan vapaasti voi palauttaa. En jää kaipaamaan.

Vierailija
45/46 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Peruna on kyllä niin pahaa, että aivan vapaasti voi palauttaa. En jää kaipaamaan.

Sitä voi valmistaa myös niin että se on hyvää. Peset hyvin kuorineen ja paloittelet vuokaan. Päälle öljyä, suolaa, paprikaa, pippuria, kuminaa. Uuniin porkkanan, sipulin ja lihan kanssa. Keitetyissä perunoissa ei ole mitään järkeä ja makua.

Vierailija
46/46 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako ap siis että kaikki valtiot palaa takaisin kivikaudelle kun mitään ei saa enää varastaa tai treidailla? Muuta ensi keväänä alasti metsään ja kokeile selviätkö Jouluun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä