Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet pyrkii takaisin?

Vierailija
29.10.2023 |

Lähiaikoina jo useamman kerran käynyt niin että miehet joita olen tapaillut vuoden sisällä näkevät minut Tinderissä ja laittavat viestiä. Ovat todella innokkaita tapaamaan.

Aikaisemmin siis yhteydenpito on vaan kuihtunut.

Eilenkin suoriltaan torjuin treffiehdotuksen koska se tuli liian pian. Tänään mies laittaa uudestaan viestiä jos haluan lähteä brunssille. Hän ei ole koskaan ollut näin innokkas vaan tietääkseni kevyempien suhteiden perään. Tämä oli jo kolmas mies viikon sisään.

Käykö muille näin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä kävi niin että viestittely kuihtui naisen osalta mutta otti pari vuotta myöhemmin taas yhteyttä. En tiedä mikä homma muttei kiinnostanut ottaa selvää, en miksikään varajampaksi ryhdy.

Vierailija
2/8 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-miehet haluavat seksiä -> kiinnostavammalta naiselta ei saakaan (enää) -> otetaan yhteyttä vaihtoehtoon B tai C, tai vaikka Ö.

Mitä uutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minulle miehenä kävi niin että viestittely kuihtui naisen osalta mutta otti pari vuotta myöhemmin taas yhteyttä. En tiedä mikä homma muttei kiinnostanut ottaa selvää, en miksikään varajampaksi ryhdy.

Noissa on vielä se ero, että varajamppa ei todellakaan saa seksiä.

Vierailija
4/8 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tinder-miehet haluavat seksiä -> kiinnostavammalta naiselta ei saakaan (enää) -> otetaan yhteyttä vaihtoehtoon B tai C, tai vaikka Ö.

Mitä uutta?

Väärin, tiedän olevani todella kiinnostava 😁

Vierailija
5/8 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt vaikka olen jo aiemmin hyvin selvästi antanut miehelle pakit. Niin silti yrittävät uudestaan ja uudestaan että olenko muuttanut mieltäni. En ole koskaan muuttanut mieltä jos ei kolahda niin ei kolahda.

Vierailija
6/8 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastaa niille. Opettele asettamaan rajoja! Totta kai miehet koittaa ajelehtia mahdollisimman halpaan ja helppoon satamaan. Kuuluu niiden luonteeseen.

Vierailija
7/8 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Et vastaa niille. Opettele asettamaan rajoja! Totta kai miehet koittaa ajelehtia mahdollisimman halpaan ja helppoon satamaan. Kuuluu niiden luonteeseen.

Halpaan ja helppoon, mitä ihmettä!

Olen itse useimmiten päättänyt tapailun. Tämän viimeisen kohdalla se vaan jostain syystä päättyi.

Vierailija
8/8 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuttu ilmiö myös naisten osalta. Nuorena kloppina eräs tyttö antoi minulle pakit mutta lähestyi pari kuukautta sen jälkeen kun poikaystävänsä lähti ajamaan kännissä ja kuoli. Ei kiitos, en aio olla varasijalle.